-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.c139-96.icpnet
.pl!not-for-mail
From: Cavallino <C...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Hejt na elektryki
Date: Thu, 19 May 2022 09:55:50 +0200
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <t64t66$ooo$1$Cav@news.chmurka.net>
References: <t60nd8$nm0$1$Cav@news.chmurka.net>
<t60u4h$roj$1$horizn@news.chmurka.net>
<4929348279$20220518124953@squadack.com>
<t62jla$1h6$1$Cav@news.chmurka.net>
<6284d7e5$0$480$65785112@news.neostrada.pl>
<t62lpq$320$1$Cav@news.chmurka.net>
<6285f517$0$461$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: c139-96.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 19 May 2022 07:55:50 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
posting-host="c139-96.icpnet.pl:85.221.139.96"; logging-data="25368";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
Thunderbird/91.9.0
In-Reply-To: <6285f517$0$461$65785112@news.neostrada.pl>
X-Antivirus: Avast (VPS 220518-4, 18.5.2022), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2703843
[ ukryj nagłówki ]W dniu 19-05-2022 o 09:43, T. pisze:
> W dniu 2022-05-18 o 13:37, Cavallino pisze:
>> W dniu 18-05-2022 o 13:26, Marcin N pisze:
>>> W dniu 18.05.2022 o 13:00, Cavallino pisze:
>>>> Tak gdzieś połowa jego zasięgu to optymalny czas na przerwę dla
>>>> kierowcy, a więc też dobry moment na szybkie podładowanie.
>>>
>>> W realnym świecie, w którym wszyscy używają elektryki - nie istnieje
>>> nic takiego jak "szybkie podładowanie".
>>
>> Jasne.
>> Stacje benzynowe za dużo większą kasę dało się zbudować, ale
>> zbudowanie ładowarek to zadanie niewykonalne dla ludzkości.....
>>
>> Już nie wspominając o tym, że zanim ten czas nadejdzie, do czas
>> potrzebny na szybkie podładowanie spadnie pewnie do kilku minut.
>>
> To teraz postaw się w roli właściciela stacji - paliw albo ładowania.
Istniejących, czy takich które trzeba od zera wybudować?
> Na
> stacji paliw tankowanie średnio trwa powiedzmy 5 minut, klient tankuje
> 40 l, marża - 10 gr. Załóżmy maksymalny ruch - w ciągu godziny 12
> samochodów x 40 l = ok. 50 zł zarobku na dystrybutorze. Zatem mając np.
> 4 dystrybutory mamy 200 zł na godzinę. Ile musi kosztować prąd, żeby
> ludzie chcieli być właścicielami stacji ładowania?
Jakoś chcą, tylko im władza kłody pod nogi rzuca.
> Już są w necie
> artykuły, że korzystając z szybkich ładowarek podróż elektrykiem jest
> droższa niż LPG i porównywalna z dieslem...
Ale o czym Ty do mnie rozmawiasz?
Ja nie muszę czytać artykułów w necie, żeby wiedzieć ile co kosztuje.
Zwłaszcza takich napisanych przez kogoś, kto nie ma pojęcia o czym
pisze, bo na codzień nie używa.
Dwa lata temu jeździłem dieslem, zeszły rok hybrydą z LPG, teraz bev.
Porównanie mam z pierwszej ręki, również cenowe.
Gdy się spieszysz, bev MOŻE być nieco droższy na bardzo długim dystansie
- to jest JEDYNY taki przypadek.
W każdym innym bev jest najtańszy.
A wiekszość ludzie nie musi się spieszyć, jadąc sobie bev'em na wakacje
czy w inną podróż weekendową i dodatkowa 1 h na pół dnia podróży nie gra
roli.
> Jedyna zaleta stacji ładowania jest taka, że to ustrojstwo jest
> bezobsługowe. Ale skoro klient czeka godzinę, to żal nie mieć budy z
> hotdogami, więc i tak jest jakaś obsługa. No i to szybkie ładowanie to
> na razie taka trochę ściema - nie wszystkie ładowarki to mają inie
> wszystkie auta.
Mówisz o takich ultraszybkich prawda?
Nie mieszaj systemów walutowych.
Gdy mówimy o Polsce, to zazwyczaj auta potrafią więcej niż ładowarki.
> I jeszcze jedna sprawa - miałem sytuację, kiedy w Renówce zacięło mi się
> gniazdo do ładowania i ni huhu nie chciało odpuścić (nie mogłem wyjąć
> kabla). W takiej sytuacji ani samochodu nie można odpiąć, ani skorzystać
> z ładowarki. Mordowałem się chyba z godzinę...
W Renówce to od zawsze zdarzają się różne dziwne rzeczy nieznane w
innych firmach, a przynajmniej nie w takim nateżeniu.
Rodzaj napędu nie ma tu nic do rzeczy.
Ja np. kiedyś nie mogłem bagażnika otworzyć w 3 letnim Megane.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.05.22 10:30 T.
- 19.05.22 10:35 T.
- 19.05.22 10:49 Cavallino
- 19.05.22 10:54 Cavallino
- 19.05.22 14:20 Marcin N
- 19.05.22 14:34 Cavallino
- 19.05.22 18:20 ii
- 19.05.22 19:16 J.F
- 19.05.22 21:32 _Master_
- 19.05.22 21:53 ii
- 19.05.22 22:03 ii
- 19.05.22 23:04 K
- 20.05.22 09:44 J.F
- 20.05.22 10:12 K
- 07.06.22 00:39 ii
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
Najnowsze wątki
- 2024-12-04 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-04 Czy policjantów należy ROZBROIĆ?
- 2024-12-03 Tymoteusz Sz.
- 2024-12-03 Re: Prezydent ułaskawia: Prezydent USA Biden (D) ułaskawia syna własnego
- 2024-12-03 Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- 2024-12-03 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-03 Praktyczny test GPS...
- 2024-12-02 Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- 2024-12-02 Akumulator do Hyundai
- 2024-12-02 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-12-02 Poznań => Technical Artist <=
- 2024-12-02 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-02 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-02 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-02 Białystok => Delphi Programmer <=