  • Data: 2024-09-12 19:14:40
    Temat: Re: Hej, Shreku!
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 12 Sep 2024 17:00:30 +0200, Shrek

    > Tylko pod warunkiem że ładujesz samochód wtedy,
    > kiedy masz nadwyżkę.

    I robię to, i swoim wytrząsaniem się tego nie zmienisz.

    > to ładujesz wtedy kiedy słoneczko śpi. Zrób sobie
    > offgrid to pogadamy. Na razie tankujesz z miksu.

    Ktoś twierdzi że nie? Fakty są takie, że ja do jazdy
    korzystam z OZE (czy to europejskiego, krajowego czy
    swojego) a twój gruz na ruski gaz nie korzysta WCALE.
    Ty tylko pompujesz kasę ruskim i turbanom i jeszcze
    debilnie ich bronisz jadąc po POLSKIM węglu,
    i POLSKIM OZE. Płacą ci za to?

    > I pracujesz w nocy bo w dzień ładujesz, czy wozisz
    > do klienta, wracasz do domu podłączyć wtyczką
    > a potem wracasz do klienta rowerem?

    To już moja sprawa. Fakt jest taki, że nie siedzę w fabryce
    jak ty, sam sobie organizuję czas tak jak mi się podoba
    i owszem ładuję się także w dzień.

    Ale ty masz straszny ból dupska że twój gruz jeździ w 100%
    na ruskiej ropie, korzystając w 0% z OZE i za wszelką cenę
    próbujesz innym umniejszyć zużycie OZE. Bo jesteś parszywym
    manipulantem. Niczym ten konfederacki zjeb masterek.

    --
    Pozdor
    Myjk