  • Data: 2024-09-12 19:24:07
    Temat: Re: Hej, Shreku!
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.09.2024 o 19:14, Myjk pisze:

    > I robię to, i swoim wytrząsaniem się tego nie zmienisz.

    To się odpnij od sieci i zrób offgrid to szybko zobaczysz z czego się
    ładujesz.

    > Ktoś twierdzi że nie? Fakty są takie, że ja do jazdy
    > korzystam z OZE (czy to europejskiego, krajowego czy
    > swojego)

    No i dochodzimy do sedna - korzystasz z oze w miksie - tak jak każdy inny.

    > To już moja sprawa.

    NIe sprawa tylko konfabulacja. A wystarczyło tylko nie upierać się że
    jeździsz na swich panelach, kiedy jeździsz na miksie. Przecież nikt ci
    nie zabrania ani ci z tego powodu wyrzutów nie robi.

    > Ale ty masz straszny ból dupska że twój gruz jeździ w 100%
    > na ruskiej ropie,

    Na razie to ty masz ból dupy. Dla mnie możesz sobie jeżdzić swoim
    ołtlanderem, tłizi czy nawet zabytkowym t4 jak masz taką ochotę - nic mi
    do tego. Ale to ty chcesz ustawiać świat innym nie ja.

    > próbujesz innym umniejszyć zużycie OZE. Bo jesteś parszywym
    > manipulantem. Niczym ten konfederacki zjeb masterek.

    Taki już obecnie los ludzi myślących, że jedni wyzywają od lewaków a
    drudzy od komfiarzy;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!