  • 31. Data: 2009-01-15 15:59:09
    Temat: Re: Harmonogram cyfryzacji w PL
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > Pisiory, a kto niby?

    Zleceniodawcy z TVN i Polsatu.

    > No i padła ustawa o zmianach w KRRiT czy nie padła?
    > Bo że była to chyba nie zaprzeczysz.

    I co w niej było ? Nic nie zmieniała w interesujacej nas sprawie zdaje się.

    > Tyle że jak na razie wpływ obecnej ekipy na media jest siłą rzeczy żaden.
    > Tam dalej rządzi PIS i przystawki.
    > Ostatnio nawet bardziej przystawki.

    W TVNie ? Drwisz mości Kiemlicz.
    Media to nie tylko TVP.
    TVP w zasadzie nie jest podmiotem. To trup, którego ruchy są spowodowane
    szarpiącymi go sępami - niby się rusza ale nie żyje więc na nic nie ma
    wpływu.
    TVP nie jest w stanie podjąć jakichkolwiek decyzji a więc i lobbowac nie
    może (bo za czym miałby ?).
    To jest firma zupełnie oderwana od realiów biznesowych.
    Ona nie może mieć INTERESÓW.
    To ona jest interesem dla innych.
    vari

  • 32. Data: 2009-01-15 16:04:50
    Od: "vector" <v...@t...com>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    > Nie można było przecież wprowadzić z dnia na dzień nowej waluty. Za
    > długo Ci było te dwa lata?

    Wszędzie trwa to pół roku-rok, na Słowacji po wprowadzeniu Euro chyba
    tylko 2 tygodnie jeszcze można było płacić koronami, a u nas 2 lata się
    to ciągnęło, po co tak długo?

    > Ale to już wina tych baranów, którzy jeszcze urągali urzędnikom, że
    > stoją w kosmicznych kolejkach w takich nieludzkich warunkach. To ja
    > się pytam: gdzie te wołki zbożowe były jak wymiana DO trwała już ze
    > dwa lata, a oni teraz srają ogniem?
    > Jak komuś zgaśnie odbiór w analogu, to od razu poczuje się zmotywowany
    > do dostosowania swojego sprzętu. I nie widzę tu innego wyjścia.
    > Wyznaczyć termin i go dotrzymać, bo jak będziemy czekali aż wszyscy
    > dostosują sprzęt i dopiero wtedy wprowadzać cyfrę, to do usranej
    > śmierci będziemy mieli przekaz analogowy.

    Jednak z doświadczenia polskiego mam obawy czy tak będzie, już widzę te
    nagłówki w Fakcie czy innym ścierwie: Pani Jadzia lat 80, jej jedynym
    oknem na świat i rozrywką był Klan, a teraz ta podła Telewizja wyłączyła
    jej ulubiony program

  • 33. Data: 2009-01-15 16:13:58
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    news.neostrada.pl
    użytkownik *vector* napisał(a):

    > Wszędzie trwa to pół roku-rok

    Dalej nie rozumiem. Stało się coś, że trwało to dwa lata? Ktoś nie mół
    płacić starymi/nowymi złotówkami? Nie najlepszy przykład tutaj wybrałeś w
    przeciwieństwie do wymiany DO

> [...]
    > nagłówki w Fakcie czy innym ścierwie: Pani Jadzia lat 80, jej jedynym
    > oknem na świat i rozrywką był Klan, a teraz ta podła Telewizja wyłączyła

    Ścierwami to bym sobie głowy nie zaprzątał

    --
    Big Jack
    //////

  • 34. Data: 2009-01-15 16:33:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "vari" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Ja znam. Moja Mama (drugi TV w domu). Był to bardzo stary TV kolorowy (z
    > lat 70), który podobno miał jakieś nietypowe poziomy sygnałów i jakiś
    > "autorski" system zasilania bloków. Wiem, że wstawiali i do takich
    > dekodery dwusystemowe ale w 1994 gdy problem dotknął ten TV - nikt tego w
    > Warszawie nie był w stanie zrobić. Teraz nikomu już się nie chce tego
    > ruszać i gra jako czarnobiały.

    A jak często jest oglądany?

  • 35. Data: 2009-01-15 16:37:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Zleceniodawcy z TVN i Polsatu.

    Faktycznie, akurat oni mają do Pisiorów rządzących w mediach najlepsze
    dojście.
    ROTFL !!!

    > I co w niej było ? Nic nie zmieniała w interesujacej nas sprawie zdaje
    > się.

    Jak to nie?
    Zmieniała całkowicie organ który wydaje te decyzje, więc zmieniała wszystko.
    Przynajmniej potencjalnie.

    > W TVNie ?

    Spojrzyj na temat wątku i sprawdź czy jest w nim tvn.
    No chyba że twierdzisz iż to tvn decydje o sposobie cyfryzacji tv.

    > Media to nie tylko TVP.

    Cały czas chodzi o proces cyfryzacji, a nie o to kto ile reklam sprzedaje.
    A o tym decyduje KRRiT a nie nadawcy, zwłaszcza komercyjni.

  • 36. Data: 2009-01-15 18:02:18
    Od: "vector" <v...@t...com>

    > Wszędzie trwa to pół roku-rok
    >
    > Dalej nie rozumiem. Stało się coś, że trwało to dwa lata? Ktoś nie mół
    > płacić starymi/nowymi złotówkami? Nie najlepszy przykład tutaj
    > wybrałeś w przeciwieństwie do wymiany DO

    Wybrałem idealny przykład na temat zmian w Polsce. Wprowadzało to zamęt
    np dla cudzoziemców płacących w Polsce, problemy z rozliczaniem się w
    dwóch równoległych walutach aż przez 2 lata, problemy z księgowaniem itp

  • 37. Data: 2009-01-15 18:14:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    pawell32 wrote:

    > pojedź na wieś, gdzie ludzie nie mają na chleb i każde 10 zł to dla
    > nich dużo, a Ty chcesz ich namówić na kupno box-a.

    tacy ludzie to mają plazmy 50'' coby ogladać plebanie i m jak miłość...

  • 38. Data: 2009-01-15 18:45:01
    Od: SW3 <s...@p...spamerzy-won.fm>

    Dnia 15-01-2009 o 17:04:50 vector <v...@t...com> napisał(a):

    > Wszędzie trwa to pół roku-rok, na Słowacji po wprowadzeniu Euro chyba
    > tylko 2 tygodnie jeszcze można było płacić koronami

    Bo to dwie różne waluty o zmiennej wartości względem siebie, natomiast
    kurs starej złotówki do nowej złotówki był stały.

    --
    SW3

  • 39. Data: 2009-01-15 18:48:10
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    Użytkownik "vector" <v...@t...com> napisał w wiadomości
    > Wybrałem idealny przykład na temat zmian w Polsce. Wprowadzało to zamęt np
    > dla cudzoziemców płacących w Polsce, problemy z rozliczaniem się w dwóch
    > równoległych walutach aż przez 2 lata, problemy z księgowaniem itp

    Jakie problemy? Rozliczanie i księgowania od początku były tylko w pln-ach.
    Poza tym chciano uniknąć skojarzeń do wymian pieniędzy organizowanych w
    czasach PRL-u. A swoją drogą to wymiana franków we Francji też trwała dwa
    lata.

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 40. Data: 2009-01-15 18:48:45
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    Użytkownik "SW3" <s...@p...spamerzy-won.fm> napisał w wiadomości
    > Bo to dwie różne waluty o zmiennej wartości względem siebie, natomiast
    > kurs starej złotówki do nowej złotówki był stały.

    Poczytaj na czym polega przejście na euro...