  • 21. Data: 2009-01-15 13:22:56
    Temat: Re: Harmonogram cyfryzacji w PL
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "vari" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Na razie są zgniłe kompromisy bo lobbyści udusili Streżyńską, która miała
    > podobną tej koncepcję cyfryzacji.

    Nie lobbyści, tylko KRRIT.

    Ale generalnie z resztą Twojego wywodu się zgadzam.

    > Koncepcje sobie mogła mieć ale póki istnieje upolityczniona KRRiT (dzień
    > dobry Panie Premierze - jak tam idzie likwidacja tego organu ?)

    Moment, ale chyba pomyliłeś adresatów pretensji.
    Jedynym odpowiedzialnym za to że skład tego ciała i samo ciało jest jakie
    jest, jest niejaki Lech Kaczyński.
    No może jeszcze z Napieralskim, który wsparł jego veto.

  • 22. Data: 2009-01-15 13:54:53
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:

    > No i co w związku z tym?
    > Po rezygnacji z SECAM też sobie musieli tv przerobić lub kupić nowe i
    > jakoś dało się przeżyć.

    obraz był tylko czarno-biały, a tu nie będzie wcale.

    > Jeśli dzięki temu zamiast kilku darmowych programów będzie ich kilka
    > razy więcej, to chyba dobrze, prawda?

    jak nie zobacze to nie uwierze. Pożyjemy zobaczymy.

    > A w info na które odpowiadasz, była informacja o dofinansowaniu zakupu
    > set-top-boxów, zresztą przy takim popycie to one będą kosztowały grosze.

    Znając polskie realia mam pewne obawy.
    Ale nie ma co się przekomarzać, uruchomią to będziemy wymieniać opinie.

  • 23. Data: 2009-01-15 13:59:15
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > Nie lobbyści, tylko KRRIT.

    A tam myślisz kto wskazuje kierunki działania ?

> [...]
    > jest, jest niejaki Lech Kaczyński.
    > No może jeszcze z Napieralskim, który wsparł jego veto.

    Ależ ja nie bronię Kaczyńskiego !
    Ja pytam o realizację obietnicy wyborczej Premiera.
    Mówłon, że zlikwoduje KRRiT a w sytuacji gdyby nie udało się zebrać
    większosci zdolnej do zmiany konstytucji - OGRANICZY ROLĘ KRRiT w ten sposób
    aby ta nie miała wpływu na sprawy koncesyjne (bo Kosntytucja mówi, że KRRiT
    "stoi na straży" wolnosci słowa itp itd - to, że ma się zajmować także
    koncesjonowaniem, reguluje Ustawa o Radiofonii i Telewizji a tu parta
    rządąca ma razem z koalicjantem większość decyzyjną).

    Błędy i idiotyzmy jednej ekipy nie mogą tłumaczyć ani usprawiedliwiać
    nieróbstwa i kretynizmów kolejnej, tym bardziej, że szła do władzy ukazując
    swe cele w opozycji do poprzedników.

    vari

  • 24. Data: 2009-01-15 14:01:11
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:

    > A w info na które odpowiadasz, była informacja o dofinansowaniu zakupu
    > set-top-boxów, zresztą przy takim popycie to one będą kosztowały grosze.

    pojedź na wieś, gdzie ludzie nie mają na chleb i każde 10 zł to dla
    nich dużo, a Ty chcesz ich namówić na kupno box-a.

    pawell

  • 25. Data: 2009-01-15 14:10:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > obraz był tylko czarno-biały,

    I co, znasz kogoś kto przy takowym został?

    > jak nie zobacze to nie uwierze.

    Ale w co nie wierzysz?
    Już teraz dzięki dvb-t mam chyba 8 programów w bardzo dobrej jakości plus
    chyba ze 4 radiowe.
    Bez dodatkowej anteny odbieram 4 analogowe, w jakości gorszej.
    Z dodatkową anteną 5 analogowych.

    Analogowo niektórych programów radiowych nie jestem w stanie odebrać w
    ogóle.

    Więc co tu wierzyć?
    To są fakty.

    > Ale nie ma co się przekomarzać, uruchomią to będziemy wymieniać opinie.

    Ja już mogę, przynajmniej do czasu aż mi nie wyłączą sygnału dvb-t.
    Ale się nie zanosi.

  • 26. Data: 2009-01-15 14:11:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A tam myślisz kto wskazuje kierunki działania ?

    Pisiory, a kto niby?

> [...]
    > także koncesjonowaniem, reguluje Ustawa o Radiofonii i Telewizji a tu
    > parta rządąca ma razem z koalicjantem większość decyzyjną).

    No i padła ustawa o zmianach w KRRiT czy nie padła?
    Bo że była to chyba nie zaprzeczysz.

    > Błędy i idiotyzmy jednej ekipy nie mogą tłumaczyć ani usprawiedliwiać
    > nieróbstwa i kretynizmów kolejnej, tym bardziej, że szła do władzy
    > ukazując swe cele w opozycji do poprzedników.

    Tyle że jak na razie wpływ obecnej ekipy na media jest siłą rzeczy żaden.
    Tam dalej rządzi PIS i przystawki.
    Ostatnio nawet bardziej przystawki.

  • 27. Data: 2009-01-15 14:12:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > pojedź na wieś, gdzie ludzie nie mają na chleb i każde 10 zł to dla
    > nich dużo, a Ty chcesz ich namówić na kupno box-a.

    No to będą mieli więcej na chleb, zaoszczędzą na prądzie, który przeznaczali
    na tv.

  • 28. Data: 2009-01-15 15:51:04
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    .news.neostrada.pl
    użytkownik *vector* napisał(a):

    > Jak było
    > choćby z denominacją, aż przez 2 lata były obie wersje złotówek.

    Nie można było przecież wprowadzić z dnia na dzień nowej waluty. Za długo Ci
    było te dwa lata?

    > Wymiana
    > dowodów 8 lat+2 miesiące i jeszcze są jakieś barany które nie
    > wymieniły!!

    Ale to już wina tych baranów, którzy jeszcze urągali urzędnikom, że stoją w
    kosmicznych kolejkach w takich nieludzkich warunkach. To ja się pytam: gdzie
    te wołki zbożowe były jak wymiana DO trwała już ze dwa lata, a oni teraz
    srają ogniem?
    Jak komuś zgaśnie odbiór w analogu, to od razu poczuje się zmotywowany do
    dostosowania swojego sprzętu. I nie widzę tu innego wyjścia. Wyznaczyć
    termin i go dotrzymać, bo jak będziemy czekali aż wszyscy dostosują sprzęt i
    dopiero wtedy wprowadzać cyfrę, to do usranej śmierci będziemy mieli przekaz
    analogowy.

    --
    Big Jack
    //////

  • 29. Data: 2009-01-15 15:54:17
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    net.pl
    użytkownik *pawell32* napisał(a):

    > pojedź na wieś, gdzie ludzie nie mają na chleb i każde 10 zł to dla
    > nich dużo, a Ty chcesz ich namówić na kupno box-a.

    Ja to rozumiem, ale nie mogą oni być hamulcowymi postępu. To właśnie dla
    nich widzę jakieś dofinansowania STB

    --
    Big Jack
    //////

  • 30. Data: 2009-01-15 15:54:58
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > I co, znasz kogoś kto przy takowym został?

    Ja znam. Moja Mama (drugi TV w domu). Był to bardzo stary TV kolorowy (z lat
    70), który podobno miał jakieś nietypowe poziomy sygnałów i jakiś "autorski"
    system zasilania bloków. Wiem, że wstawiali i do takich dekodery
    dwusystemowe ale w 1994 gdy problem dotknął ten TV - nikt tego w Warszawie
    nie był w stanie zrobić. Teraz nikomu już się nie chce tego ruszać i gra
    jako czarnobiały.

    vari