    From: "vari" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Harmonogram cyfryzacji w PL
    Date: Thu, 15 Jan 2009 16:59:09 +0100

    > Pisiory, a kto niby?

    Zleceniodawcy z TVN i Polsatu.

    > No i padła ustawa o zmianach w KRRiT czy nie padła?
    > Bo że była to chyba nie zaprzeczysz.

    I co w niej było ? Nic nie zmieniała w interesujacej nas sprawie zdaje się.

    > Tyle że jak na razie wpływ obecnej ekipy na media jest siłą rzeczy żaden.
    > Tam dalej rządzi PIS i przystawki.
    > Ostatnio nawet bardziej przystawki.

    W TVNie ? Drwisz mości Kiemlicz.
    Media to nie tylko TVP.
    TVP w zasadzie nie jest podmiotem. To trup, którego ruchy są spowodowane
    szarpiącymi go sępami - niby się rusza ale nie żyje więc na nic nie ma
    wpływu.
    TVP nie jest w stanie podjąć jakichkolwiek decyzji a więc i lobbowac nie
    może (bo za czym miałby ?).
    To jest firma zupełnie oderwana od realiów biznesowych.
    Ona nie może mieć INTERESÓW.
    To ona jest interesem dla innych.
    vari