  • 1. Data: 2015-08-05 12:52:18
    Temat: Hannover - Kraków w piątek. Jaka trasa?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W piątek jadę trasą Hannover-Kraków (wyjazd ok. 10 rano).
    Z tego, co widzę mam do wyboru albo jechać przez Berlin, albo przez
    Lipsk-Drezno i dalej A4. Obie trasy podobne, około 850 km.
    Kolega mi mówi, że w piątek po południu mam się liczyć z dłuższym
    staniem w korkach na A4 zwłaszcza w rejonie Opola i twierdzi, że lepiej
    pojechać przez Czechy nadkładając 150 km i ominąć A4.
    Jak radzicie? Jest sens nadłożyć 150km przez te Czechy, czy jechać A4?
    Jacek

  • 2. Data: 2015-08-05 13:23:59
    Temat: Re: Hannover - Kraków w piątek. Jaka trasa?
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-08-05 o 12:52, Jacek pisze:
> [...]
    > pojechać przez Czechy nadkładając 150 km i ominąć A4.
    > Jak radzicie? Jest sens nadłożyć 150km przez te Czechy, czy jechać A4?

    Absolutnie nie ma co nadrabiać przez Czechy, bo i droga gorsza a postać
    też postoisz. Nie ma co też jechać A4 - w piątek w kierunku Katowic masz
    korki murowane.
    Ja bym jechał na A2 i zjechał w kierunku DK1 gdzieś koło Koła :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Teddy on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 3. Data: 2015-08-05 13:41:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Mirek,

    Wednesday, August 5, 2015, 1:23:59 PM, you wrote:

> [...]
    > korki murowane.
    > Ja bym jechał na A2 i zjechał w kierunku DK1 gdzieś koło Koła :)

    A2 do Krakowa? Zdecydowanie lepiej przez Czechy.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2015-08-05 14:04:40
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    > A2 do Krakowa? Zdecydowanie lepiej przez Czechy.

    Dalej, gorsza droga, czas przejazdu dłuższy nż przez Polskę - żadnej
    zalety poza chyba lekko tańszą winietą (gdzieś się trzeba zatrzymać,
    żeby kupić) niż opłata za A2.

  • 5. Data: 2015-08-05 18:05:26
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2015 o 12:52 Jacek <k...@a...com> pisze:

> [...]
    > pojechać przez Czechy nadkładając 150 km i ominąć A4.
    > Jak radzicie? Jest sens nadłożyć 150km przez te Czechy, czy jechać A4?

    Ja bym jechał przez Berlin. Jedyne krytyczne miejsce na tej trasie to
    węzeł A10-A13.
    Bardzo często jest tam korek od strony Frankfurtu (w Niedzielę miał prawie
    20km) - przez który korkują się też inne kierunki.
    Jechałem w niedzielę z Francji trasę A7 - E30 do Wawy, jest parę zwężek
    (ograniczenie do 60-80) ale mimo bardzo dużego ruchu przejazd był płynny.

    PS. Ja bym wyjechał z Krakowa dużo wcześniej (4-5 rano i zrobił postój
    gdzieś przed celem), trafisz w na końcowy odcinek trasy w szczycie.
    Byle pierdółka na autostradzie będzie powodować korki.

    TG

  • 6. Data: 2015-08-05 19:45:27
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2015-08-05 o 18:05, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > PS. Ja bym wyjechał z Krakowa

    Wujek dobra rada.

    JK

  • 7. Data: 2015-08-05 21:20:39
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2015 o 19:45 JK <j...@i...pl> pisze:

    > Wujek dobra rada.
    >
    > JK

    No fakt, dałem ciała :-)

    TG

  • 8. Data: 2015-08-06 16:11:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 05 Aug 2015 18:05:26 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
> [...]

    IMO - sensu nie ma, do Czech tez beda korki.
    Korki w piatkowe popoludnie sa w Nieczech obowiazkowe.
    Ale one gdzies tak do Drezna, jesli wyjedziesz faktycznie o 10, to
    masz szanse ich uniknac. Kolejne to dopiero na polskich bramkach, A4
    od Wroclawia w remoncie.

    > Ja bym jechał przez Berlin. Jedyne krytyczne miejsce na tej trasie to
    > węzeł A10-A13.

    A z Berlina jak ? Bo jesli A18 nie skonczyli, to tylko wrogowi bym
    polecal trase przez Olszyne. Lepiej przez Drezno.

    J.

  • 9. Data: 2015-08-06 17:47:52
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2015 o 16:11 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > A z Berlina jak ? Bo jesli A18 nie skonczyli, to tylko wrogowi bym
    > polecal trase przez Olszyne. Lepiej przez Drezno.

    E36, E40 - google raportuje w czwartek o 17.45 trasę o 1h krótszą od tej
    przez Drezno (E30, A14, E40).

    TG