  • 31. Data: 2012-06-13 11:28:43
    Temat: Odp: Hamy z Cyfrowego Polstu
    Od: "mkowalczuk" <m...@p...onet.pl>

    A ja proponuję użyć czegoś zgodnego z normami, bo na twój post się nawet
    odpowiedzieć normalnie nie da - każdy PRAWIDŁOWY czytnik wytnie wszystko po
    delimiterze, więc zostanie cytat osoby przed tobą.
    Zrób porządek i przestań śmiecić

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

    "Prawidłowy" czytnik powinien reagować wyłącznie na właściwy delimiter, więc
    jeśli "złamię" definicję nic złego przy czytaniu dziać się nie powinno.
    Trenowałem kilka czytników i skapitulowałem szukając czegoś, co spełnia moje i
    wszystkich wokół oczekiwania :-(
    Microsoftowy czytnik nie pasuje? Mnie też nie, ale frustrację spowodowaną tym
    faktem jakoś opanowuję.

    Jak się podoba taka forma odpowiedzi? Jeszcze gorzej - prawda? A wystarczyło, że
    nie zastosowałem znacznika, który nie wiedzieć czemu uznałeś za delimiter.
    Zerknij do definicji, a zrozumiesz czemu Twój "PRAWIDŁOWY" czytnik nie wyciął
    mnie.

    Jeśli nie przekonałem/wyjaśniłem/wytłumaczyłem i nadal macie zamiar się mną
    irytować, to proponuję czytanie mnie sobie podarować.

    Wystarczy OT
    EOT

  • 32. Data: 2012-06-13 13:22:55
    Temat: Re: Odp: Hamy z Cyfrowego Polstu
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 13 Jun 2012 11:28:43 +0200, mkowalczuk napisał(a):

    > "Prawidłowy" czytnik powinien reagować wyłącznie na właściwy delimiter, więc
    > jeśli "złamię" definicję nic złego przy czytaniu dziać się nie powinno.

    Powinno, bo oprócz tego, że nie masz sam delimitera (pierwsze złamanie
    zasad), to jeszcze jak ostatni fagas zostawiasz stopkę i delimiter w
    cytacie (drugie złamanie zasad)

    W związku z tym cały twój tekst jest traktowany jako stopka. Bardzo długa
    zrresztą.

> [...]
    > wszystkich wokół oczekiwania :-(
    > Microsoftowy czytnik nie pasuje? Mnie też nie, ale frustrację spowodowaną tym

    Nikogo to nie obchodzi, Zastosuj się do zasad.

> [...]
    > Zerknij do definicji, a zrozumiesz czemu Twój "PRAWIDŁOWY" czytnik nie wyciął

    Bo zostawiłeś delimiter w cytacie.

    > Jeśli nie przekonałem/wyjaśniłem/wytłumaczyłem i nadal macie zamiar się mną
    > irytować, to proponuję czytanie mnie sobie podarować.

    Jak przekroczysz prędkosć i miśki cię złapią na radar to im powiedz, że jak
    im się nie podoba twoja prędkość, to niech nie mierzą i niech spadają.

    A na razie to póki co, jedyne co udowadniasz, to swoje szczeniactwo.

  • 33. Data: 2012-06-13 13:54:11
    Temat: Re: Hamy z Cyfrowego Polstu
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *mkowalczuk* napisał(-a):

    > Jeśli nie przekonałem/wyjaśniłem/wytłumaczyłem i nadal macie zamiar
    > się mną irytować, to proponuję czytanie mnie sobie podarować.

    Bardzo cenna i trafna uwaga. Skoro nie chce Ci się dołożyć starań, żeby
    Twoje posty "trzymały normę", dało się je normalnie czytać i na nie
    odpowiadać, to ląduj w KF.
    PLONK

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 34. Data: 2012-06-14 10:00:22
    Od: "mkowalczuk" <m...@p...onet.pl>

    .

    > Powinno, bo oprócz tego, że nie masz sam delimitera (pierwsze złamanie
    > zasad), to jeszcze jak ostatni fagas zostawiasz stopkę i delimiter w
    > cytacie (drugie złamanie zasad)
    /.../
    > A na razie to póki co, jedyne co udowadniasz, to swoje szczeniactwo.

    Za uwagi na temat ułomności Windows Live'a - dziękuję.

    Podsumujmy:
    - uporczywe OT,
    - napastliwość i obrażanie innych,
    - brak choćby jednej wypowiedzi mieszczącej się w temacie tego topiku.

    Nie wiem co usiłujesz sobie zrekompensować (a może wiem - wystarczyło sięgnąć
    tylko do ostatnich Twych osiągnięć w sieci: "jakąś perwersyjną uciechę
    seksualną"), ale zmartwię Cię: do leczenia kompleksów nie Usenet jest potrzebny,
    a dobry specjalista.

    No i co mamy po wymianie uwag personalnych: PLONK

    mkowalczuk

  • 35. Data: 2012-06-14 17:25:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 14 Jun 2012 10:00:22 +0200, mkowalczuk napisał(a):

> [...]
    > a dobry specjalista.
    >
    > No i co mamy po wymianie uwag personalnych: PLONK

    to jest jakaś wspólna cecha odpornych na netykietę - im większe głupstwa
    robią, tym bardziej pyskują. Nie wiem, to genetyczne, czy jak?

  • 36. Data: 2012-06-14 19:17:50
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    per.institute.com
    *Waldek Godel* napisał(-a):

    > to jest jakaś wspólna cecha odpornych na netykietę - im większe
    > głupstwa robią, tym bardziej pyskują. Nie wiem, to genetyczne, czy
    > jak?

    "Z genami nie wygrasz"* :D

    * - Gregory House

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 37. Data: 2012-06-19 10:06:59
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "OldStefan" napisał:

    > A tak do rzeczy?

    A no ma. Np. "możesz mi zrobić laske"? Jak Ci to się podoba? Nieuki
    tłumaczące się tym, że ortografia jest nieważna to Twój gatunek?

    PLONK

    Remek