  • 1. Data: 2012-06-08 07:03:25
    Temat: Cyfrowy Polsat daje premię za zerwanie z nimi umowy?!
    Od: OldStefan <s...@n...pl>

    Mam problem z Cyfrowym Polsatem http://z.cba.pl/cp.htm...Ale to na
    marginesie. Bo głównie mnie interesuje inny temat,...Znajomy twierdzi,ze
    wysłal do nich pismo [polecony za potwierdzeniem odbioru] i zerwal umowę
    z powodu likwidacji "Polsat Futbool" który mial w oplacanym pakiecie.
    Twierdzi, ze po zerwaniu umowy Cyfrowy Polsat wciaz wydzwania do niego
    oferują nowe lepsze warunki. 9 miesięcy darmowego odbioru ! To jakieś
    jaja? Czyżby Cyfrowy polsat oszalał i strzela sobie w jaja ? Bo to jest
    nagroda dla tych co zrywaja umowe ! i informacja dla oddanych klientów ,
    ze jeśli nie zerwali umowy z Cyfrowym Polsatem są frajerami!
    Czyżbym mial zle informacje .? Bo to sa jakies absurdlne jaja!

    OldStefan

  • 2. Data: 2012-06-08 17:40:21
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-06-08 07:03:25 +0200, OldStefan <s...@n...pl> said:

> [...]
    > w oplacanym pakiecie. Twierdzi, ze po zerwaniu umowy Cyfrowy Polsat
    > wciaz wydzwania do niego oferują nowe lepsze warunki. 9 miesięcy

    Nie, to walka o podpisanie umowy terminowej.
    Widocznie im się opłaca...

    > Bo to jest nagroda dla tych co zrywaja umowe !

    Masz błąd w rozumowaniu.
    On nie dostaje żadnej nagrody za zerwanie PRZEZ POLSAT umowy.
    On może dostać nagrodę, gdy wróci...

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2012-06-08 18:16:52
    Od: OldStefan <s...@n...pl>

    Użytkownik Bydlę napisał:

    > Nie, to walka o podpisanie umowy terminowej.
    > Widocznie im się opłaca...

    > Masz błąd w rozumowaniu.
    > On nie dostaje żadnej nagrody za zerwanie PRZEZ POLSAT umowy.
    > On może dostać nagrodę, gdy wróci...

    Chyba masz racje w rozumowaniu, Ale teraz powiedz czy ci co nie
    wypowiedzą umowy straca?
    Na marginesie ...Cyfrowy Polsat chyba mnie postanowił ukarać za
    niepochlebne wpisy w necie. Na moje zgłoszenia awarii [na wiele
    sposobów] nikt nie odpowiada. Nie odbieram od wczoraj wysokooplacanych
    kanałow.Mecz\ Euro 2012 jest nie dla mnie bo mimo iż zapłaciłem około 80
    zł/m w przód podpadłem CP ! I mogę sobie gówno oglądać a nie Euro i
    obrazek "tego kanału nie ma w twoim abonamencie"...Hamy z CP ...Zadam za
    swoje 80 zł , abyście "twoim " pisali z duzej litery ! Nie jestem waszym
    kolesiem , tylko starym i głupim frajerem który płąci wam grubą kasę
    http://z.cba.pl/cp.htm

    OldStefan

  • 4. Data: 2012-06-10 11:53:33
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 08.06.2012 18:16, OldStefan wrote:

> [...]
    > swoje 80 zł , abyście "twoim " pisali z duzej litery ! Nie jestem waszym
    > kolesiem , tylko starym i głupim frajerem który płąci wam grubą kasę

    ukarałeś się sam podpisując z nimi umowę ;-)
    i jeszcze pewnie na 3 lata

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux