  • 21. Data: 2012-06-12 09:32:41
    Temat: Re: Hamy z Cyfrowego Polstu
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-06-12 09:23, mkowalczuk pisze:
    > Przecież to tak proste jak .... sam wiesz co.

    odpowiada się pod...

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 22. Data: 2012-06-12 13:44:31
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On Jun 12, 8:45 am, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > I trzeba Ci to samo 5 razy napisać, żebyś mógł zrozumieć?

    wieksze prawdopodobienstwo, ze zauwaze - do tej pory pomijalem te
    watki myslac ze to jakies bzdury - lecz za 6-tym razem wreszcie
    przyjrzalem sie o co tyle halasu i musze wyrazic wdziecznosc
    watkotworcy, ze ostrzega mnie przed tym opratorem bo akurat wlasnie
    zamierzalem skorzystac z ich propozycji!

    Owszem, jesliby przeczytac z portalu polsatu to ich oferta jawi sie
    jako niezwykle korzystna i juz chcialem leciec i zamowic (mam ich
    "sklep" pod blokiem) - lecz teraz mysle sobie: "CO Z TEGO, ze maja za
    pol darmo fajne kanaly i interesujace mnie programy JESLI ZSZARPIA MI
    NERWY DOKUMENTNIE??!"

    tak wiec: "DZIEKUJE, POSTOJE!"

  • 23. Data: 2012-06-12 13:51:17
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    AnonimGall nabazgrał(a):

    > Bo frajer jestes ja ogladam od 10 lat full pakiet z satelity i nic nie
    > place !

    Płacą rodzice ..

    sio do szkoły ...

  • 24. Data: 2012-06-12 14:01:25
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On Jun 12, 1:51 pm, "Chris" <s...@s...net> wrote:

    > Płacą rodzice ..
    >
    > sio do szkoły ...

    tak przy okazji: czy rodzice odpowiadaja za PIRACTWO (jej) swoich
    dzieci? ;)

  • 25. Data: 2012-06-12 17:19:59
    Temat: Odp: Hamy z Cyfrowego Polstu
    Od: "mkowalczuk" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pawell32" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2012-06-12 09:23, mkowalczuk pisze:
    > Przecież to tak proste jak .... sam wiesz co.

> [...]

    Zastosuje się, byś nie miał problemu z czytaniem :-))))

    No popatrz, a Microsoft Windows Live proponuje nad ... . Już do Nich w tej
    sprawie napisałeś?

    Skoro już tak dydaktycznie zacząłeś to:
    - zdanie zaczynamy od wielkiej litery,
    - nie masz nic merytorycznego do napisania, że szukasz zaczepki?

    ;-)
    mkowalczuk

  • 26. Data: 2012-06-12 23:49:46
    Od: K <...@...c>

    W dniu 12-06-2012 17:19, mkowalczuk pisze:
    > Skoro już tak dydaktycznie zacząłeś to:
    > - zdanie zaczynamy od wielkiej litery,
    > - nie masz nic merytorycznego do napisania, że szukasz zaczepki?
    >

    > ;-)
    > mkowalczuk

    nie odpowiadamy w cytacie...

  • 27. Data: 2012-06-12 23:50:27
    Od: K <...@...c>

    W dniu 12-06-2012 23:49, K pisze:

    > nie odpowiadamy w cytacie...

    bożee, miało być w stopce...

  • 28. Data: 2012-06-13 07:42:39
    Temat: Re: Odp: Hamy z Cyfrowego Polstu
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 12-06-2012 o 17:19:59 mkowalczuk <m...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Skoro już tak dydaktycznie zacząłeś to:
    > - zdanie zaczynamy od wielkiej litery,
    > - nie masz nic merytorycznego do napisania, że szukasz zaczepki?

    Kontynuując podwątek dydaktyczny:
    - nie "od wielkiej litery" lecz "wielką literą";
    - o stopce już było.
    --
    Brak sygnaturki.

  • 29. Data: 2012-06-13 09:30:11
    Od: "mkowalczuk" <m...@p...onet.pl>

    Kontynuując podwątek dydaktyczny:
    - nie "od wielkiej litery" lecz "wielką literą";
    - o stopce już było.
    --
    Brak sygnaturki.

    **********
    Mój przeuroczy Windows Live nie zaznacza tekstu pierwotnego/cytatu, więc jeśli
    odpowiadam "pod" zmuszony jestem do zaznaczania początku odpowiedzi.
    "Wielką, z wielkiej, od wielkiej" ... i tak jak widać wyżej nie poskutkowało.
    Proponuję skupić się na zasadniczym temacie :-P

    Pozdrawiam "nie anonimowo",
    mkowalczuk

  • 30. Data: 2012-06-13 10:07:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 13 Jun 2012 09:30:11 +0200, mkowalczuk napisał(a):

> [...]
    > "Wielką, z wielkiej, od wielkiej" ... i tak jak widać wyżej nie poskutkowało.
    > Proponuję skupić się na zasadniczym temacie :-P

    A ja proponuję użyć czegoś zgodnego z normami, bo na twój post się nawet
    odpowiedzieć normalnie nie da - każdy PRAWIDŁOWY czytnik wytnie wszystko po
    delimiterze, więc zostanie cytat osoby przed tobą.
    Zrób porządek i przestań śmiecić

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.