  • 11. Data: 2012-06-09 22:04:41
    Temat: Re: Hamy z Cyfrowego Polstu
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik AnonimGall napisał:
    > Bo frajer jestes ja ogladam od 10 lat full pakiet z satelity i nic nie
    > place !

    To jest legalne? :>

  • 12. Data: 2012-06-09 22:13:01
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 09 Jun 2012 22:04:41 +0200, Bartłomiej Zieliński napisał(a):

    > To jest legalne? :>

    Bez problemu. Ty też możesz za darmo ogladać full pakiet telewizji Trwam.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 13. Data: 2012-06-10 11:16:34
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Waldek Godel napisał:
    > Bez problemu. Ty też możesz za darmo ogladać full pakiet telewizji Trwam.

    Z kontekstu nie wynikało, że chodzi o FTA.

  • 14. Data: 2012-06-10 11:57:08
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 08.06.2012 19:36, OldStefan wrote:
    > Płacę okolo 80 zł/m na 3 lata i za te pieniądze hamy robią mi
    > obciach.Najpierw przy moim dziecku pokazal się komunikat o rozpoczęciu
    > windykacji wobec mnie...Rodzina i dzieci w szoku,...straciłem
    > honor...Wciąz nie odbieram opłacanych kanałów i bardzo duże ponosze
    > koszty zgłaszani awarii...Teraz nie odbieram Euro...Oni mają mnie w
    > dupie...Polecam wariatom abonament u nich...http://z.cba.pl/cp.htm

    to nie nowość, że mają kogoś w poważaniu.
    zamiast narzekać wystaw antenę i oglądaj z naziemnej.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 15. Data: 2012-06-10 12:04:52
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 10.06.2012 11:16, Bartłomiej Zieliński wrote:

    > Z kontekstu nie wynikało, że chodzi o FTA.

    widzisz, bo to jest tak jak w przytoczonym przez Ciebie dowcipie,
    tylko dla tych co uwierzyli, nie dla tych co zrozumieli ;-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 16. Data: 2012-06-12 01:06:12
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    Cavallino wrote:
    > Użytkownik "OldStefan" <s...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Długo mamy jeszcze czytać to samo z tymi samymi błędami ortograficznymi?
    > PLONK WARNING !!!!

    ja chce czytac, wlasnie rozwazam jaka oferte wybrac i ktorego
    operatora...

  • 17. Data: 2012-06-12 01:10:33
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    Bartłomiej Zieliński wrote:

    > To jest legalne? :>

    to na co sobie pozwalaja wielcy operatorzy tez jest nielegalne - i co
    sobie z tego robia?

  • 18. Data: 2012-06-12 08:06:43
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-06-12 01:06, Yerine Ictimai pisze:

    > ja chce czytac, wlasnie rozwazam jaka oferte wybrac i ktorego
    > operatora...

    to pytaj, bo na razie nie wiemy co chcesz oglądać

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 19. Data: 2012-06-12 08:45:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Yerine Ictimai" <y...@g...com> napisał w wiadomości
    grup
    0g2000vbm.googlegroups.com...

    > ja chce czytac,

    I trzeba Ci to samo 5 razy napisać, żebyś mógł zrozumieć?

  • 20. Data: 2012-06-12 09:23:43
    Temat: Odp: Hamy z Cyfrowego Polstu
    Od: "mkowalczuk" <m...@p...onet.pl>

    Jeśli nie dostajesz tego za co właściwie zapłaciłeś wyślij im wypowiedzenie z
    ich winy i podaruj sobie te nerwy, bo ci żyłka pęknie.
    Przecież to tak proste jak .... sam wiesz co.

    Pozdr.
    mkowalczuk