eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHamowanie silnikiem na sporym nachyleniuRe: Hamowanie silnikiem na sporym nachyleniu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net
    !newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!feeder1-2.proxad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad
    .net!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    1.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
    -for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Hamowanie silnikiem na sporym nachyleniu
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <krjb98$v10$1@usenet.news.interia.pl> <krjg1i$aep$1@node2.news.atman.pl>
    <1k27fwozs0tor$.1drmizlt6pl63$.dlg@40tude.net>
    <krojfj$7sg$3@mx1.internetia.pl>
    Date: Sun, 14 Jul 2013 19:34:16 +0200
    Message-ID: <14afnvk9y8kol$.1q7oplez9o2sz.dlg@40tude.net>
    Lines: 17
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.56.253
    X-Trace: 1373823257 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1461 83.11.56.253:63860
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2498231
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 12 Jul 2013 11:39:08 +0200, Michoo napisał(a):

    > On 11.07.2013 17:57, Tomasz Pyra wrote:
    >>> Zawsze silnik wysokoprezny bedzie lepiej hamowal raz, ze juz wspomniany
    >>> stopien sprezania jest wiekszy a dwa nie ma przepustnicy wiec to tak jakbys
    >>> hamowal benzynowym z pedalem w podlodze ale bez wtrysku paliwa.
    >>
    >> Ale różnica w benzyniaku między hamowaniem z otwartą a zamkniętą
    >> przepustnicą jest niezbyt duża - głównie to zmienia się odgłos.
    >
    > No właśnie pytanie co bardziej hamuje - czy ssanie przez zamkniętą
    > przepustnicę, czy sprężanie większej ilości powietrza. Gdzieś się krzywe
    > przecinają ale w którym punkcie nie mam pojęcia.

    Bardziej hamuje sprężanie większej ilości powietrza.
    Jest to odczuwalne jak podczas hamowania silnikiem otworzy się
    przepustnicę, ale ta różnica tak jak pisałem - naprawdę nieduża.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: