-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Ergie" <e...@s...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Hamowanie silnikiem na sporym nachyleniu
Date: Fri, 12 Jul 2013 14:46:38 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 21
Message-ID: <krotrj$48j$1@node1.news.atman.pl>
References: <krjb98$v10$1@usenet.news.interia.pl>
<7...@g...com>
<1...@b...poznan.pl> <krjh81$iu7$1@node1.news.atman.pl>
<1...@b...poznan.pl> <krkftt$j94$1@node1.news.atman.pl>
<1...@m...org> <krlo0d$p9v$1@news.dialog.net.pl>
<krm62k$qhs$2@node2.news.atman.pl> <1...@b...poznan.pl>
<krmelr$46d$1@node2.news.atman.pl> <1...@b...poznan.pl>
<krmnsn$roe$1@node1.news.atman.pl> <1...@b...poznan.pl>
<kroc4r$uik$1@node2.news.atman.pl> <1...@m...org>
<kronod$b72$1@node2.news.atman.pl> <kroo48$tom$1@node1.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
NNTP-Posting-Host: 212.106.153.200
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1373633203 4371 212.106.153.200 (12 Jul 2013 12:46:43
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Jul 2013 12:46:43 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <1...@p...pl.invalid>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2498121
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:1...@p...pl.inv
alid...
> Nie pojmuję skąd pomysł, że hamowanie silnikiem męczy sprzęgło?
Każda redukcja męczy sprzęgło, z tym że redukcja robiona przez osobę uczącą
się męczy bardziej :-)
> Nie wiem, jak jest teraz ale jak ja się uczyłem jeździć, to za
> wrzucanie na luz podczas jazdy dostawało się po łapach. Zawsze
> hamowało się silnikiem wysprzęglając dopiero wtedy, gdy to było
> absolutnie konieczne (do pełnego zatrzymania).
Mnie uczono (i ZTCW dalej tak uczą) aby najpierw naciskać sprzęgło, a
później hamulec - odpada ryzyko zduszenia silnika przez zbyt późne
naciśnięcie hamulca. Oduczenie się tego zajęło mi kilka pierwszych jazd.
Pozdrawiam
Ergie
Następne wpisy z tego wątku
- 12.07.13 15:01 RoMan Mandziejewicz
- 12.07.13 15:00 Budzik
- 12.07.13 15:08 Michoo
- 12.07.13 15:23 cef
- 12.07.13 15:29 Michoo
- 12.07.13 15:29 RoMan Mandziejewicz
- 12.07.13 15:33 Myjk
- 12.07.13 19:20 cef
- 12.07.13 22:16 J.F.
- 14.07.13 19:34 Tomasz Pyra
- 14.07.13 22:12 vvvvvv
- 15.07.13 11:12 Michoo
- 15.07.13 18:14 John Kołalsky
- 15.07.13 18:18 John Kołalsky
- 16.07.13 07:54 Jan Koval
Najnowsze wątki z tej grupy
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
Najnowsze wątki
- 2024-11-04 GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- 2024-11-04 Katowice => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-04 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Engineer <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Inżynier <=
- 2024-11-04 Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- 2024-11-04 Wrocław => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-11-04 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-04 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-11-04 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => E-COMMERCE specialist <=