eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHamowanie silnikiem na sporym nachyleniuRe: Hamowanie silnikiem na sporym nachyleniu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Hamowanie silnikiem na sporym nachyleniu
    Date: Fri, 12 Jul 2013 14:46:38 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 21
    Message-ID: <krotrj$48j$1@node1.news.atman.pl>
    References: <krjb98$v10$1@usenet.news.interia.pl>
    <7...@g...com>
    <1...@b...poznan.pl> <krjh81$iu7$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@b...poznan.pl> <krkftt$j94$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@m...org> <krlo0d$p9v$1@news.dialog.net.pl>
    <krm62k$qhs$2@node2.news.atman.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <krmelr$46d$1@node2.news.atman.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <krmnsn$roe$1@node1.news.atman.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <kroc4r$uik$1@node2.news.atman.pl> <1...@m...org>
    <kronod$b72$1@node2.news.atman.pl> <kroo48$tom$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    NNTP-Posting-Host: 212.106.153.200
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1373633203 4371 212.106.153.200 (12 Jul 2013 12:46:43
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Jul 2013 12:46:43 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <1...@p...pl.invalid>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2498121
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:1...@p...pl.inv
    alid...

    > Nie pojmuję skąd pomysł, że hamowanie silnikiem męczy sprzęgło?

    Każda redukcja męczy sprzęgło, z tym że redukcja robiona przez osobę uczącą
    się męczy bardziej :-)

    > Nie wiem, jak jest teraz ale jak ja się uczyłem jeździć, to za
    > wrzucanie na luz podczas jazdy dostawało się po łapach. Zawsze
    > hamowało się silnikiem wysprzęglając dopiero wtedy, gdy to było
    > absolutnie konieczne (do pełnego zatrzymania).

    Mnie uczono (i ZTCW dalej tak uczą) aby najpierw naciskać sprzęgło, a
    później hamulec - odpada ryzyko zduszenia silnika przez zbyt późne
    naciśnięcie hamulca. Oduczenie się tego zajęło mi kilka pierwszych jazd.

    Pozdrawiam
    Ergie


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: