  • Data: 2013-07-12 12:00:14
    Temat: Re: Hamowanie silnikiem na sporym nachyleniu
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-12 11:00, Budzik pisze:

    > TAK

    > cavallinowanie to sposób ciecia cytatów i nie ma z dyskusją nic wspolnego.

    Misiu pluszowy, Ty właśnie zachowałeś się powyżej jak osoba, której
    zachowania mi próbujesz przypisać. Nie było z mojej stron żadnego
    cavallinowego cięcią cytatów, ich modyfikacji itd. Odpowiedziałem punkt
    po punkcie na to co pisałeś:
    Początek:
    "
    > Chyba na deskorolce. Takie nawyki to można sobie wyrobić jak jest
    > taka potrzeba, a nie ot tak. Ludzie nawet ręcznego nie zaciągają,
    > ponieważ to "niepotrzebne". Będzie jeździł regularnie w takie
    > tereny to się ucywilizuje (albo i nie).

    Nie wierze.
    90% złych nawyków bedzie mozna zauważyć podczas jazdy na płaskim.
    Uwazasz, ze jak ktos na górce nie jedzie na biegu, to nie zauwazysz tego
    natretnego wciskania sprzegła na płaskim?
    Uwazasz, ze jak ktos bez sensu przyhamowywuje co chwile, to nie zauwazysz,
    ze bezsensownie wciska hamulec, zamiast na biegu odpuscic gazu?
    "
    Moja odpowiedź:
    "
    > Nie wierze.

    W co nie wierzysz?

    > 90% złych nawyków bedzie mozna zauważyć podczas jazdy na płaskim.
    > Uwazasz, ze jak ktos na górce nie jedzie na biegu, to nie zauwazysz tego
    > natretnego wciskania sprzegła na płaskim?

    Ale co ma do tego moje zauważanie? Prawidłowo to się może nauczyć
    jeździć z potrzeby, a nie z teorii gdzieś zasłyszanej. Może się
    też nie nauczyć jak da radę od święta dojechać swoim stylem.

    > Uwazasz, ze jak ktos bez sensu przyhamowywuje co chwile, to nie
    zauwazysz,
    > ze bezsensownie wciska hamulec, zamiast na biegu odpuscic gazu?

    Ale co ma do tego moje zauważanie? Ja wiem jak to wygląda w praktyce,
    co warto robić, kiedy i jaki to ma sens. Znam tez ludzi, psychikę
    itd. i wiem jak to działa.
    "
    itd.

    Gdzie tam masz cięcie cytatów itd.? Jak na razie nawet nie
    odpowiedziałeś na pytanie w co nie wierzysz, a może to by było
    pomocne w ewentualnej dyskusji, której jak widzę unikasz
    w dość mało wyszukany sposób.