  • Data: 2013-07-12 09:44:24
    Temat: Re: Hamowanie silnikiem na sporym nachyleniu
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-07-12 01:00, Użytkownik Budzik napisał:

    > Ale ja nie mówie o uczeniu teorii.
    > Mówie o uczeniu praktyki - hamowania silnikiem, płynnej jazdy.
    > Gdzie widzisz problem, aby tak wyrobione nawyki, nauczone na płaskim nie
    > przeniosły sie na prawidłowa jazde po górach?

    Bo na płaskim nie ma takiej potrzeby hamowania silnikiem jak w górach.
    Kolejna sprawa to kandydat przez te 25 godzin jazd jeszcze za
    mało opanował radzenie sobie z pojazdem aby uczyć go tak skomplikowanej
    czynności jak hamowanie silnikiem na biegu na odcinku stu czy
    mniej metrów. Niech lepiej klasycznie wciśnie sobie sprzęgło i
    zahamuje tym co zawsze.