eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHamowanie silnikiem na sporym nachyleniuRe: Hamowanie silnikiem na sporym nachyleniu
  • Data: 2013-07-10 14:17:05
    Temat: Re: Hamowanie silnikiem na sporym nachyleniu
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2013-07-10, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > Ale po sprezaniu nastepuje rozprezanie.
    > Owszem, jest rozna temperatura, sa inne katy zaworow,
    > ale w ciezarowkach stosowalo sie "Jake break"
    >
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Compression_release_eng
    ine_brake
    >
    No w ciezarowkach to sa roznego typu retardery, elektryczne,
    hydrokinetyczne.
    >>
    >> a dwa nie ma przepustnicy wiec to tak jakbys
    >> hamowal benzynowym z pedalem w podlodze ale bez wtrysku paliwa.
    >
    > A ktore lepiej hamuje ?
    > Bo to sprezanie, rozprezanie, i straty wychodza tylko na przepustnicy
    >:-) (teoretycznie, w idealnym silniku)
    > A diesle na wolnych obrotach podobno oszczedne - choc z drugiej strony
    > wentylator z zatkanym wlotem bierze mniej pradu.
    >
    Nie wiem jaki masz samochod, jak jakis malo zaawansowany z mechanicznym
    sterowaniem przepustnicy to zgas i sprawdz :-) W motocyklu czuc roznice.

    --
    Artur
    ZZR 1200

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: