-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <X...@1...0.0.1>
<bjz2ej8znbm7$.dlg@myjk.org>
<57e95169$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
<57e95d69$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
<57e97cf1$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
<57e97e82$0$5158$65785112@news.neostrada.pl> <rmsjlpalkyyo$.dlg@myjk.org>
<57ea1dbb$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
<nsdgsi$gbu$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<57ea56a4$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
<nsdlak$n8k$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<57ea70ab$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <57ea70ab$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Hamowanie silnikiem a dwumasa
Date: Tue, 27 Sep 2016 15:38:57 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 36
Message-ID: <57ea7678$0$5163$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.7.236.55
X-Trace: 1474983544 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5163 83.7.236.55:54692
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589173
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:57ea70ab$0$5142$6...@n...neostrada
.pl...
W dniu 2016-09-27 o 13:30, sirapacz pisze:
>>> znaczy to, że skutecznośc hamowania tyłu jest mniejsza i więcej
>>> roboty
>>> musi odwalić przód.
>> No ale ta skuteczność się nie zmienia w czasie, skąd zatem
>> pierwsze klocki ponad dwukrotnie żywotniejsze od każdych kolejnych?
> zmienia się zmienia.Tyle, że więcej energii wytracane jest na
> przednich
> kołach. Jak masz nofkie sztukie to masz czyste jarzmo, nowe bębny
> idelanie czyste, mocowania niezardzewiałe, idealnie działający
> samoregulator. Masz też sprawny korektor hamowania który reaguje na
> obciążenie bagażnika.
>Nie doświadczyłem zmian po zrobieniu bębnów z tyłu, ale już nie
>pamiętam kiedy to było robione a dojechałem tamtym autem do ok 260tys
Mozesz nie doswiadczyc.
Tyl slabo hamuje, i jak przestanie, to nawet trudno sie zorientowac.
Jak jeszcze noge masz silna i starasz sie hamowac lagodnie i plynnie,
to mozesz nie zauwazyc, że trzeba wciskac troche mocniej, bo tylko
przod hamuje.
Ale ja bym sie nie upieral, ze to to.
Klocki moga byc inne i faktycznie gorsze (choc tu szybciej zuzywajace
sie wcale nie musi oznaczac gorsze), moze tarcze sie zrobily nierowne
i szybciej zuzywaja, moze czujnik zuzycia inny, moze zmieniles trase,
czy zmienily sie warunki - za duzo mozliwych przyczyn ...
W kazdym badz razie w rozsadnie jezdzonym samochodzie klocki dlugo
wytrzymuja ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.09.16 17:45 Cavallino
- 27.09.16 17:58 sirapacz
- 27.09.16 20:00 Budzik
- 27.09.16 20:00 Budzik
- 19.10.16 14:34 Budzik
- 19.10.16 14:34 Budzik
- 19.10.16 18:30 Cavallino
- 19.10.16 20:00 Budzik
- 19.10.16 22:24 Tomasz Pyra
- 19.10.16 23:00 Budzik
- 20.10.16 10:46 RadoslawF
- 20.10.16 19:18 Cavallino
- 20.10.16 21:33 Tomasz Pyra
- 21.10.16 17:12 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 OT musk
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-27 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-27 Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- 2025-01-27 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-01-27 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-27 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=