eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHamowanie silnikiem a dwumasaRe: Hamowanie silnikiem a dwumasa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    Subject: Re: Hamowanie silnikiem a dwumasa
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <X...@1...0.0.1>
    <bjz2ej8znbm7$.dlg@myjk.org>
    <57e95169$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
    <57e95d69$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
    <57e97cf1$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
    <57e97e82$0$5158$65785112@news.neostrada.pl> <rmsjlpalkyyo$.dlg@myjk.org>
    <57ea1dbb$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
    <nsdgsi$gbu$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <57ea56a4$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
    <nsdlak$n8k$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Tue, 27 Sep 2016 15:14:19 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.3.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <nsdlak$n8k$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 27
    Message-ID: <57ea70ab$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.100.229
    X-Trace: 1474982059 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5142 83.30.100.229:58594
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589172
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-09-27 o 13:30, sirapacz pisze:
    >
    >>> znaczy to, że skutecznośc hamowania tyłu jest mniejsza i więcej roboty
    >>> musi odwalić przód.
    >>
    >> No ale ta skuteczność się nie zmienia w czasie, skąd zatem
    >> pierwsze klocki ponad dwukrotnie żywotniejsze od każdych kolejnych?
    >
    > zmienia się zmienia.Tyle, że więcej energii wytracane jest na przednich
    > kołach. Jak masz nofkie sztukie to masz czyste jarzmo, nowe bębny
    > idelanie czyste, mocowania niezardzewiałe, idealnie działający
    > samoregulator. Masz też sprawny korektor hamowania który reaguje na
    > obciążenie bagażnika. Co prawda ja nigdy nie dotrwalem z klockami do
    > takich przebiegów ale wiem to co powyższe z własnych doświadczeń. Jak
    > turlałem się punciakiem ze słabymi bębnami (nigdy badziewie nie działało
    > dobrze - mechanik nie dawał sobie z tym rady) to klocki wymieniałem w
    > zasadzie co rok, półtora max. W drugim samochodzie bębny robiłem już sam
    > (choć na tanich częściach) i tylne hamulce są aż za mocne (pierwsze się
    > blokują jak jade z pustą paką) i nie pamiętam kiedy wymieniałem klocki...

    Nie doświadczyłem zmian po zrobieniu bębnów z tyłu, ale już nie pamiętam
    kiedy
    to było robione a dojechałem tamtym autem do ok 260tys
    Sama koncepcja wydaje się być słuszna. Czy mam podejrzewać, że teraz
    w aucie, którym jeżdżę po wymianie klocków z tyłu będę miał ten przód
    jeszcze dłużej niż myślę?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: