-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
-mail
Subject: Re: Hamowanie silnikiem a dwumasa
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <X...@1...0.0.1>
<bjz2ej8znbm7$.dlg@myjk.org>
<57e95169$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
<57e95d69$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
<57e97cf1$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
<57e97e82$0$5158$65785112@news.neostrada.pl> <rmsjlpalkyyo$.dlg@myjk.org>
<57ea1dbb$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
<nsdgsi$gbu$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<57ea56a4$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
<nsdlak$n8k$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
From: cef <c...@i...pl>
Date: Tue, 27 Sep 2016 15:14:19 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.3.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <nsdlak$n8k$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 27
Message-ID: <57ea70ab$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.100.229
X-Trace: 1474982059 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5142 83.30.100.229:58594
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589172
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-09-27 o 13:30, sirapacz pisze:
>
>>> znaczy to, że skutecznośc hamowania tyłu jest mniejsza i więcej roboty
>>> musi odwalić przód.
>>
>> No ale ta skuteczność się nie zmienia w czasie, skąd zatem
>> pierwsze klocki ponad dwukrotnie żywotniejsze od każdych kolejnych?
>
> zmienia się zmienia.Tyle, że więcej energii wytracane jest na przednich
> kołach. Jak masz nofkie sztukie to masz czyste jarzmo, nowe bębny
> idelanie czyste, mocowania niezardzewiałe, idealnie działający
> samoregulator. Masz też sprawny korektor hamowania który reaguje na
> obciążenie bagażnika. Co prawda ja nigdy nie dotrwalem z klockami do
> takich przebiegów ale wiem to co powyższe z własnych doświadczeń. Jak
> turlałem się punciakiem ze słabymi bębnami (nigdy badziewie nie działało
> dobrze - mechanik nie dawał sobie z tym rady) to klocki wymieniałem w
> zasadzie co rok, półtora max. W drugim samochodzie bębny robiłem już sam
> (choć na tanich częściach) i tylne hamulce są aż za mocne (pierwsze się
> blokują jak jade z pustą paką) i nie pamiętam kiedy wymieniałem klocki...
Nie doświadczyłem zmian po zrobieniu bębnów z tyłu, ale już nie pamiętam
kiedy
to było robione a dojechałem tamtym autem do ok 260tys
Sama koncepcja wydaje się być słuszna. Czy mam podejrzewać, że teraz
w aucie, którym jeżdżę po wymianie klocków z tyłu będę miał ten przód
jeszcze dłużej niż myślę?
Następne wpisy z tego wątku
- 27.09.16 15:38 J.F.
- 27.09.16 17:45 Cavallino
- 27.09.16 17:58 sirapacz
- 27.09.16 20:00 Budzik
- 27.09.16 20:00 Budzik
- 19.10.16 14:34 Budzik
- 19.10.16 14:34 Budzik
- 19.10.16 18:30 Cavallino
- 19.10.16 20:00 Budzik
- 19.10.16 22:24 Tomasz Pyra
- 19.10.16 23:00 Budzik
- 20.10.16 10:46 RadoslawF
- 20.10.16 19:18 Cavallino
- 20.10.16 21:33 Tomasz Pyra
- 21.10.16 17:12 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=