-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED.185.15.0.152!not-
for-mail
From: sirapacz <n...@s...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Hamowanie silnikiem a dwumasa
Date: Tue, 27 Sep 2016 13:30:13 +0200
Organization: http://www.wit.edu.pl
Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl
Message-ID: <nsdlak$n8k$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
References: <X...@1...0.0.1>
<bjz2ej8znbm7$.dlg@myjk.org>
<57e95169$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
<57e95d69$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
<57e97cf1$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
<57e97e82$0$5158$65785112@news.neostrada.pl> <rmsjlpalkyyo$.dlg@myjk.org>
<57ea1dbb$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
<nsdgsi$gbu$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<57ea56a4$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Tue, 27 Sep 2016 11:31:32 +0000 (UTC)
Injection-Info: portraits.wsisiz.edu.pl; posting-host="185.15.0.152";
logging-data="23828"; mail-complaints-to="a...@w...edu.pl"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.3.0
In-Reply-To: <57ea56a4$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589169
[ ukryj nagłówki ]
>> znaczy to, że skutecznośc hamowania tyłu jest mniejsza i więcej roboty
>> musi odwalić przód.
>
> No ale ta skuteczność się nie zmienia w czasie, skąd zatem
> pierwsze klocki ponad dwukrotnie żywotniejsze od każdych kolejnych?
zmienia się zmienia.Tyle, że więcej energii wytracane jest na przednich
kołach. Jak masz nofkie sztukie to masz czyste jarzmo, nowe bębny
idelanie czyste, mocowania niezardzewiałe, idealnie działający
samoregulator. Masz też sprawny korektor hamowania który reaguje na
obciążenie bagażnika. Co prawda ja nigdy nie dotrwalem z klockami do
takich przebiegów ale wiem to co powyższe z własnych doświadczeń. Jak
turlałem się punciakiem ze słabymi bębnami (nigdy badziewie nie działało
dobrze - mechanik nie dawał sobie z tym rady) to klocki wymieniałem w
zasadzie co rok, półtora max. W drugim samochodzie bębny robiłem już sam
(choć na tanich częściach) i tylne hamulce są aż za mocne (pierwsze się
blokują jak jade z pustą paką) i nie pamiętam kiedy wymieniałem klocki...
Następne wpisy z tego wątku
- 27.09.16 14:57 Miroo
- 27.09.16 15:14 cef
- 27.09.16 15:38 J.F.
- 27.09.16 17:45 Cavallino
- 27.09.16 17:58 sirapacz
- 27.09.16 20:00 Budzik
- 27.09.16 20:00 Budzik
- 19.10.16 14:34 Budzik
- 19.10.16 14:34 Budzik
- 19.10.16 18:30 Cavallino
- 19.10.16 20:00 Budzik
- 19.10.16 22:24 Tomasz Pyra
- 19.10.16 23:00 Budzik
- 20.10.16 10:46 RadoslawF
- 20.10.16 19:18 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie