-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Hamowanie silnikiem a dwumasa
Date: Sun, 25 Sep 2016 20:00:33 +0000 (UTC)
Organization: DOM
Lines: 13
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
References: <X...@1...0.0.1>
<ns90sa$df$1@sunflower.man.poznan.pl>
NNTP-Posting-Host: 79.173.35.225
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1474833633 25401 79.173.35.225 (25 Sep 2016 20:00:33
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 25 Sep 2016 20:00:33 +0000 (UTC)
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589106
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik Scobowski s...@t...pl ...
>> Czy hamujac silnikiem zuzywamy dwumase?
>>
> Oczywiście tak, chociaż moment przenoszony przez dwumasę jest wtedy imo
> znacznie niższy, niż np. w przypadku dynamicznego przyspieszania.
>
> Czy to, że że działa "w drugą stronę" jest bardziej nieznośne dla
> dwumasy - pojęcia nie mam.
>
Ostatnio Cavallino pisał, ze dynamicznosc nie ma zadnego znaczenia - ze
dwumasa zuzywa sie tak samo zarówno przy dynamicznym przyspieszaniu jak i
przy ruszaniu duzo wolniejszym, Ze liczą się tylko i wyłącznie obroty.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.09.16 22:52 PiteR
- 26.09.16 00:21 Tomasz Pyra
- 26.09.16 09:14 Myjk
- 26.09.16 17:59 Marek
- 26.09.16 18:48 J.F.
- 26.09.16 20:07 Cavallino
- 26.09.16 19:39 cef
- 26.09.16 21:00 Budzik
- 26.09.16 21:54 Jarek
- 26.09.16 22:01 cef
- 26.09.16 22:39 Mateusz Bogusz
- 26.09.16 23:08 Scobowski
- 27.09.16 08:10 Myjk
- 27.09.16 09:20 cef
- 27.09.16 12:14 sirapacz
Najnowsze wątki z tej grupy
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
Najnowsze wątki
- 2025-01-15 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-15 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-15 CYA: Minister Finansów odbija piłeczkę do PKW :-) [obiektywny brak możliwości wykonania wewnętrznie sprzecznej uchwały]
- 2025-01-15 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-15 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-15 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-15 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-15 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-15 Warszawa => Programista .NET (C#/.NET) <=
- 2025-01-15 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-15 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2025-01-15 serce boli
- 2025-01-14 Seicento vs Szydło, comes back :)