  • 11. Data: 2014-06-03 08:01:27
    Temat: Re: Halo Birdronka
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-06-02 23:50, ToMasz pisze:

    > nie. nie masz racji. gdyby to był MTK6582 (osiemdziesiąt dwa) i 1gb
    > ramu, to byłby to sprzęt nieco droższy ale juz nadający się do użytku.
    > taki pi razy oko samsung galaxy DWA. W porywach może dwa i pół. choć
    > (chyba - tak po pierwszym rzucie oka na specyfikacje) możliwości
    > graficzne samsung ma o kilka razy większe....
    > ToMasz

    A tak konkretnie czym się różni wersja MTK6582 od MTK6572, ze widzisz aż
    tak kolosalną różnicę jakościową w tych sprzętach?

  • 12. Data: 2014-06-03 11:37:14
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    animka pisze:
    > http://technowinki.onet.pl/myphone-smart-w-biedronce
    -za-349-zlotych/x9xrz
    > Piszą, że niezły, ale ja już mam nowy-inny telefon.

    Która część akapitu:

    "Biorąc pod uwagę stosunkowo okazyjną cenę, warto pochylić się nieco
    dłużej nad tym urządzeniem. Samo w sobie jest typowym produktem z
    niskiej półki, jednak w połączeniu z ceną 349 złotych trudno mu
    cokolwiek zarzucić."

    świadczy iż jest to niezły telefon? Typowy produkt z niskiej półki? :)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 13. Data: 2014-06-03 14:31:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Piotr Rezmer" <p...@b...pl> wrote in message
> [...]
    > zarzucić."
    >
    > świadczy iż jest to niezły telefon? Typowy produkt z niskiej półki? :)

    Nie, nie ten...
    Fragment "trudno mu cokolwiek zarzucić" ja bym wytypował w tej kategorii :-)

  • 14. Data: 2014-06-03 15:56:45
    Od: "Crocodile" <J...@j...com>

    skoro nic o nim nie wiesz, niczym sie nie wyroznia, nie wiesz czy to tanio,
    drogo czy w normalnej cenie to rownie dobrze mozesz podsylac linki to
    kazdego telefonu z dowolnego sklepu/bazaru/widzianego u sasiada w kieszenie
    tylko po to zeby cokolwiek napisac ...

  • 15. Data: 2014-06-03 21:01:46
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > A tak konkretnie czym się różni wersja MTK6582 od MTK6572, ze widzisz aż
    > tak kolosalną różnicę jakościową w tych sprzętach?
    jakościową? nie. ale szybkość? jeden jest gorszy od sgs1 drugi czasem
    lepszy niż sgs2. mniejsza o porównywane samsungi, ale w ich przypadku
    różnica w szybkości jest znaczna, różnica w cenie również. w przypadku
    chińskich produktów, dopłata do lepszego jest niewielka, wręcz
    symboliczna. ale polacy rzucą się na tanie telefony z biedry. ebay i
    parę słów po angielsku jest nie do przebrnięcia.

    ToMasz

  • 16. Data: 2014-06-04 00:59:31
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    "Crocodile" wydumał(a) w wiadomości ID
> [...]
    > telefonu z dowolnego sklepu/bazaru/widzianego u sasiada w kieszenie tylko po to

    To jest Animka. Ty nie masz tego kwestionować, masz się uśmiechać. Animka na
    newsach to swoista "blondynka" taki gadget/maskotka :)

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 17. Data: 2014-06-04 14:54:24
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-06-04 00:59, MichaelData(R) pisze:
    > "Crocodile" wydumał(a) w wiadomości ID
    >
    > To jest Animka. Ty nie masz tego kwestionować, masz się uśmiechać. Animka na
    > newsach to swoista "blondynka" taki gadget/maskotka :)

    Zapamiętam sobie. Niech no tylko ktoś -Ty czy ktoś inny wrzuci linka z
    czymś tanim i z marketu to ja panie "dato" (haha) odwdzięczę się pięknym
    za nadobne.

    --
    animka

  • 18. Data: 2014-06-04 15:09:10
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    animka wydumał(a) w news:lmn4ub$ogr$1@node1.news.atman.pl :
    > Zapamiętam sobie. Niech no tylko ktoś -Ty czy ktoś inny wrzuci linka z
    > czymś tanim i z marketu to ja panie "dato" (haha) odwdzięczę się pięknym
    > za nadobne.

    To sie raczej nie spełni :]
    Między nami jest spora róznica. Ja WIEM czego chcę, Ty doskonale wiesz czego
    nie chcesz.

    Żebys zrozumiała myśl zawartą w tym zdaniu posłużę się analogią.

    Jesteś jak lokomotywa, która jedzie w nieokreslonym kierunku i zastanawia
    się dlaczego nikt nie połozył torów na drodze, którą sobie obrałaś. Nie
    wiesz dokad jedziesz i po co ale wiesz że nie chcesz jechać tam dokąd
    prowadzą tory. Ja natomiast jeżdżę po torach które istnieją do miejsc które
    potrzebuję odwiedzić :)

    --
    Michael________(TM)