    From: MichaelData(R) <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Halo Birdronka
    Date: Wed, 4 Jun 2014 15:09:10 +0200

    animka wydumał(a) w news:lmn4ub$ogr$1@node1.news.atman.pl :
    > Zapamiętam sobie. Niech no tylko ktoś -Ty czy ktoś inny wrzuci linka z
    > czymś tanim i z marketu to ja panie "dato" (haha) odwdzięczę się pięknym
    > za nadobne.

    To sie raczej nie spełni :]
    Między nami jest spora róznica. Ja WIEM czego chcę, Ty doskonale wiesz czego
    nie chcesz.

    Żebys zrozumiała myśl zawartą w tym zdaniu posłużę się analogią.

    Jesteś jak lokomotywa, która jedzie w nieokreslonym kierunku i zastanawia
    się dlaczego nikt nie połozył torów na drodze, którą sobie obrałaś. Nie
    wiesz dokad jedziesz i po co ale wiesz że nie chcesz jechać tam dokąd
    prowadzą tory. Ja natomiast jeżdżę po torach które istnieją do miejsc które
    potrzebuję odwiedzić :)

    --
    Michael________(TM)