eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaHakowanie infrastruktury za pomocą wyrafinowanych narzędziRe: Hakowanie infrastruktury za pomocą wyrafinowanych narzędzi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED.s201pc206.mmj.pl!not-for-mail
    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Hakowanie infrastruktury za pomocą wyrafinowanych narzędzi
    Date: Sun, 17 Dec 2023 01:33:47 +0100
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Message-ID: <ullflf$374le$1@news.icm.edu.pl>
    References: <ucgepp$1b6fh$1@dont-email.me> <uksbi4$a7d2$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <2...@a...localdomain>
    <ul051i$1t69b$3@dont-email.me> <ul08ji$mc7$3$Mirek@news.chmurka.net>
    <ul1fcl$2601d$1@dont-email.me> <ul1m1o$nqj$1$Mirek@news.chmurka.net>
    <ul1rat$27lbk$1@dont-email.me> <ul21f0$nqj$2$Mirek@news.chmurka.net>
    <ul23aq$28sfa$1@dont-email.me> <ul27ik$nqj$4$Mirek@news.chmurka.net>
    <ul290g$29otc$1@dont-email.me> <ul2rjj$go6$1$titanus@news.chmurka.net>
    <ul4l0a$2ne8r$2@dont-email.me>
    <2...@a...localdomain>
    <ul5dk2$2r9kv$1@dont-email.me> <ul7m49$qog$1$Mirek@news.chmurka.net>
    <ul7tgm$3ahj3$1@dont-email.me> <ul9r8i$tpj5$4@news.icm.edu.pl>
    <ul9sk2$3moog$1@dont-email.me> <ulajuh$viqj$2@news.icm.edu.pl>
    <ulhd0p$1sl9n$1@dont-email.me> <ulhhoe$1e69e$1@news.icm.edu.pl>
    <ulhrkg$1uuln$1@dont-email.me> <ulk1cj$2b3u8$1@news.icm.edu.pl>
    <ulk98v$2e170$1@dont-email.me> <ulkcsh$34d3m$6@news.icm.edu.pl>
    <ulkghe$2f4nd$2@dont-email.me>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sun, 17 Dec 2023 00:33:52 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.icm.edu.pl; posting-host="s201pc206.mmj.pl:89.174.201.206";
    logging-data="3379886"; mail-complaints-to="u...@n...icm.edu.pl"
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <ulkghe$2f4nd$2@dont-email.me>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:786296
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 16.12.2023 o 16:42, heby pisze:
    > On 16/12/2023 15:40, io wrote:
    >>> Być może jakieś penale są. Czy ten jest? Wystający dmesg pozwala mi
    >>> powątpiewać w stabilnośc software zbudowanego na zabawkowym Ubuntu
    >>> czy innym Knoppixie.
    >> Tak się będziesz czepiał a panele i tak będą.
    >
    > Myślę, że ma miejsce nieporozumienie. Ja nie mam nic przeciwko panelom,
    > jesli są profesjonalnie zrobione. Przetestowane, zaprojektowane,
    > przewidziane do pracy w cieżkich warunkach, niezawodne.
    >
    > Ale rozmawiamy ciągle o panelu, któremu z boku wycieka dmesg. Mam zerowe
    > zaufanie do tego typu poskładanych na kolanie zabawek.

    Myślę, że twoje czepialstwo nic nie wnosi.

    >
    >>> A tutaj mamy wystające dmesg.
    >>> Rozumiesz moje obawy?
    >> A ja to się obawiam, że nie znasz zagadnienia i podnosisz nieistotne
    >> kwestie do rangi krytycznych.
    >
    > Zapewne. Ale może też to rodzaj wyobraźni, związanej z faktem że jednak
    > trochę wiecej rozumiem z funkcjonowania tego pod maską, jak przeciętny
    > maszynista.

    No, wiesz jak działa silnik, ale nie wiesz jak jeździć po drogach.

    >
    > Te obawy mają, powiedzmy, uzasadnienie w doświadczeniu.
    >
    >>> TBDU.
    >> Niczego wielkiego nie wymyśliłeś, te pociągi mogę jeździć samoczynnie
    >> jak kolejki PIKO.
    >
    > Innymi słowy, jesli jest awaria PIKO to składu nie da się zatrzymać, bo
    > "komputer mówi nie".
    >
    > Nie żebym to ja napisał. Sam napisałeś, że czerwonie nie obliguje do
    > zatrzymania, jeśli panel się nie zgadza.

    Jedno drugiego nie wyklucza.

    >
    >>> Pewnie pneumatycznie.
    >>> Ale postulujesz, że nie da się zatrzymać ppociągu na czerwonym, bo
    >>> "komputer mówi nie". Do kitu z takim pociągiem.
    >> Nie da się bo jak zobaczysz to czerwone, o ile w ogóle zobaczysz, to
    >> już nie zdążysz wyhamować.
    >
    > To po co ono tam jest, na tych torach?

    Bo nie każdy pociąg zawsze musi być ETCS. Może być potrzeba czasowej
    zmiany organizacji by jeździły zwykłe.

    >
    > Ba, zadam pytanie wręcz straszne: to po co tam w ogóle jest maszynista?

    Bo nie jest jeszcze tutaj dopuszczone puszczenie pociągu bez maszynisty.
    Są miejsca na świecie gdzie pociągi tak jeżdżą.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: