eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaHakowanie infrastruktury za pomocą wyrafinowanych narzędziRe: Hakowanie infrastruktury za pomocą wyrafinowanych narzędzi
  • X-Received: by 2002:a17:90b:f85:b0:26d:1e9:c1e with SMTP id
    ft5-20020a17090b0f8500b0026d01e90c1emr577678pjb.9.1693579842827; Fri, 01
    Sep 2023 07:50:42 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a17:90b:f85:b0:26d:1e9:c1e with SMTP id
    ft5-20020a17090b0f8500b0026d01e90c1emr577678pjb.9.1693579842827; Fri, 01
    Sep 2023 07:50:42 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
    l!2.eu.feeder.erje.net!3.us.feeder.erje.net!feeder.erje.net!usenet.blueworldhos
    ting.com!diablo1.usenet.blueworldhosting.com!peer02.iad!feed-me.highwinds-media
    .com!news.highwinds-media.com!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.goog
    le.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Fri, 1 Sep 2023 07:50:42 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <ucspmj$3oo$1$bosch@news.chmurka.net>
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=84.10.46.130;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 84.10.46.130
    References: <ucgepp$1b6fh$1@dont-email.me> <uchlmh$1k9rm$1@dont-email.me>
    <2...@g...com>
    <ucspmj$3oo$1$bosch@news.chmurka.net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <f...@g...com>
    Subject: Re: Hakowanie infrastruktury za pomocą wyrafinowanych narzędzi
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Fri, 01 Sep 2023 14:50:43 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 3505
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:783349
    [ ukryj nagłówki ]

    piątek, 1 września 2023 o 15:45:24 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):

    > > Było (chyba) tak:
    > > - robimy odcinek izolowany
    > > - jak przejeżdżasz pod tym odcinkiem izolowanym "z jazdą", to zwrotnica idzie
    (przykładowo) w prawo - to jest jasne
    > > - jak przejeżdżasz pod tym odcinkiem "BEZ jazdy", to zwrotnica idzie
    (przykładowo) w lewo - no i tu nie potrafię wymyślić, w jaki
    > > sposób można wykryć przejazd "bez jazdy".

    > Tak było, pamiętam :-)
    > Nawet z kolegami obserwowaliśmy działanie, gdy się już dwuzłotówki do przerabiana
    na blaszki kończyły ;-)

    Ta, no ja nie zaprzeczę, że młodzi więcej widzą (już u 9-latka zaczyna to być widać,
    szczególnie,
    jak ojciec 35 lat starszy i już mu się zaczynają sypać i oczy i mózg),
    ale jak żeście z zewnątrz widzieli, że motorowy zadaje jazdę albo nie?

    > Tylko czy to bez jazdy to nie było lekkie hamowanie?

    Zwalniał nieco siłami natury, bo przecież i tarcie i jakiś tam opór silnika, nawet na
    luzie (czy też wybiegu bodajże,
    w każdym razie ani zasilony, ani hamujący, tylko się kręcący - bo tramwaj nie ma
    sprzęgła - choć to trzeba
    sprawdzić, bo podobno są i ze sprzęgłem - się razem z "jadącymi" kołami).

    A jak hamujesz to podłączasz silnik pod opory rozruchowe, tylko bez zasilania, i
    silnik robi za prądnicę,
    dla oporów robiących za grzałkę, hamując przy tym cały wóz.
    Jak się to zepsuło w jednym 3-wagonowym składzie zjeżdżająćym z Mostu Poniatowskiego
    na Pragę,
    a jeszcze nie było wszędzie hamulców szynowych, a zwrotnica niestety
    była odłożona w al. Zieleniecką, to była największa katastrofa tramwajowa w DC.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: