  • Data: 2023-08-29 13:14:52
    Temat: Re: Hakowanie infrastruktury za pomocą wyrafinowanych narzędzi
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 29 Aug 2023 12:56:06 +0200, Paweł Pawłowicz wrote:
    > W dniu 28.08.2023 o 16:00, Dawid Rutkowski pisze:
    > [...]
    >
    > Wyraźnie było czuć przyspieszenie. Przez sekundę, może dwie. Więc
    > chodziło o pobór prądu na określonym odcinku.

    Dokładnie. "Z jazdą" lub "bez", ewentualnie "z prądem" lub "bez
    prądu".

    Choc jak tak pomyslę ... wykryc duzy prąd w miarę łatwo.
    A jak wykryc brak prądu? Też łatwo, ale powinien jeszcze wykryc, ze
    tramwaj przejezdza. Moze to nie był "brak prądu", tylko mały prąd?

    to moze to inaczej działało, niz mi sie wydaje?

    J.