  • 21. Data: 2004-04-05 08:44:47
    Temat: Re: Hakiery
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Mon, 5 Apr 2004 22:37:35 +0200, Tomasz Śląski
    <s...@d...kosza.com.pl> wrote:

    >futszaK, zamknę Ci konto za pisanie takich bzdur z mojej domeny.

    może troche przesadziłem i przejaskrawiłem temat i przez to zostałem
    źle zrozumiany

    po pierwsze użyszkodnicy klikający bezmyślnie byli są i będą. karanie
    ich do walna z wiatrakami. Owszem można im tego zakazać w sieci
    korporacyjnej, ale nie użyszkodnikom prywatnym i nawet nie ma sensu
    próbować ich o coś uświadamiać.

    Dziwi mnie natomiast postawa irc@ który najpierw swoim działaniem
    doprowadza do stanu permanentnego w....ienia tysiące użyszkodników
    sieci (owszem wolno mu, prawnie nie ma nic do zarzucenia), a pozniej
    się dziwi że servery którymi administruje są atakowane przy pomocy
    zjawiska natrualnie występującego w sieci jak użyszkodnicy klikający
    bezmyślnie w różne rzeczy.

    futszaK
    598339018 888010641
    irc to spokoj ducha
    (C)Iluzjonista

  • 22. Data: 2004-04-05 09:11:57
    Od: Jan Srzednicki <...@n...invalid>

    On 2004-04-05, futszaK <t...@s...pl> wrote:

    > może troche przesadziłem i przejaskrawiłem temat i przez to zostałem
    > źle zrozumiany

    Wyprodukowałeś wierutną bzdurę, więc się nie dziw.

> [...]
    > ich do walna z wiatrakami. Owszem można im tego zakazać w sieci
    > korporacyjnej, ale nie użyszkodnikom prywatnym i nawet nie ma sensu

    Dlaczego nie ma sensu? Trzeba. Wymóg prawny (czy też w umowie) bardzo by
    pomógł.

> [...]
    > się dziwi że servery którymi administruje są atakowane przy pomocy
    > zjawiska natrualnie występującego w sieci jak użyszkodnicy klikający

    Ojej. Zabrali im zabawki, którymi się niegrzecznie bawili, i teraz mamy
    permamentnie w.....wionych (że posłużę się tym słowem) biednych
    abuserów? Chlip.

    A w kwestii merytorycznej: cóż skłania cię ku wnioskom, że ataki DDoS
    dotyczą tylko serverów IRC w Polsce? Zapewniam, że nie tylko.

    --
    -- Jan Srzednicki --=-- wrzask --=-- Winfried --

  • 23. Data: 2004-04-05 09:38:55
    Od: Piotr Piatkowski <k...@c...pl>

    Jan Srzednicki <...@n...invalid> wrote:
    > A w kwestii merytorycznej: cóż skłania cię ku wnioskom, że ataki DDoS
    > dotyczą tylko serverów IRC w Polsce? Zapewniam, że nie tylko.

    ...i nie tylko IRC.

    --
    Piotr Piątkowski, Kraków
    perl -le 's**02).4&9%4^[./4(%2^0%2,^([#+%2&**y%& -;^[%"`-{ a%%s%%$_%ee'

  • 24. Data: 2004-04-05 10:48:39
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Mon, 5 Apr 2004 09:11:57 +0000 (UTC), Jan Srzednicki
    <...@n...invalid> wrote:

    >Dlaczego nie ma sensu? Trzeba. Wymóg prawny (czy też w umowie) bardzo by
    >pomógł.

    w umowie na SDI jest i....
    ...co z tego ???

    kolejny pusty przepis dokładający się do tego, że żyjemy w państwie w
    którym na każdego znajdzie się kij ???

    >Ojej. Zabrali im zabawki, którymi się niegrzecznie bawili, i teraz mamy
    >permamentnie w.....wionych (że posłużę się tym słowem) biednych
    >abuserów? Chlip.

    na zakazie wjazdu na irc-net abjuzerzy cierpią akurat najmniej

    >A w kwestii merytorycznej: cóż skłania cię ku wnioskom, że ataki DDoS
    >dotyczą tylko serverów IRC w Polsce? Zapewniam, że nie tylko.

    takich wniosków akurat nie wyciągałem, zwróciłem uwage na fakt, że
    kreujący się na wielką ofiare wrrrednych abjuzerów pan irc@ również
    nie pozostaje bez winy

    futszaK
    598339018 888010641
    irc to spokoj ducha
    (C)Iluzjonista

  • 25. Data: 2004-04-05 11:10:31
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    futszaK wrote:
    > takich wniosków akurat nie wyciągałem, zwróciłem uwage na fakt, że
    > kreujący się na wielką ofiare wrrrednych abjuzerów pan irc@ również
    > nie pozostaje bez winy

    tak, najwieksza jego wina to chyba ta ze administruje tym serwerem ....
    maly przykladzik ... co bys powiedzial jak by ci ktos zaczal walic w drzwi
    gumowym mlotkiem ? podpowiem ... nie bylbys zadowolony ...
    ale w/g ciebie to normalne bo w koncu ten ktos ma zabawke ...

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 26. Data: 2004-04-05 11:17:59
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Mon, 5 Apr 2004 13:10:31 +0200, "Adam Paluch" <a...@b...net>
    wrote:

> [...]
    >gumowym mlotkiem ? podpowiem ... nie bylbys zadowolony ...
    >ale w/g ciebie to normalne bo w koncu ten ktos ma zabawke ...

    usiadłbym i zaczął zastanawiać dlaczego wali właśnie mi a nie któremuś
    z moich sąsiadów których tylu wokoło mieszka

    futszaK
    598339018 888010641
    irc to spokoj ducha
    (C)Iluzjonista

  • 27. Data: 2004-04-05 12:28:52
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    On 2004-04-03, Adam Paluch <a...@b...net> wrote:
    > ja rozumie ze nie kazdy musi byc informatykiem, ale naprawde podstawy trzeba
    > znac

    Dlaczego podstawy informatyki trzeba znać, a podstaw ortografii już nie?
    Czy to coś jak z pseudohumanistami, którzy muszą znać Mickiewicza, ale chlubią
    się nieznajomością matematyki?

    --
    Free Software - find interesting programs and change them
    NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies

  • 28. Data: 2004-04-05 14:38:15
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    futszaK wrote:

    > usiadłbym i zaczął zastanawiać dlaczego wali właśnie mi a nie któremuś
    > z moich sąsiadów których tylu wokoło mieszka

    to w takim razie przyjmij wyrazy szacunku, gratuluje wytrzymalosci
    psychicznej ;-)

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 29. Data: 2004-04-05 18:58:33
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Mon, 5 Apr 2004 16:38:15 +0200, "Adam Paluch" <a...@b...net>
    wrote:

    >to w takim razie przyjmij wyrazy szacunku, gratuluje wytrzymalosci
    >psychicznej ;-)

    Ty byś pewnie poleciał na policje, podał do sądu, napisał 5 skarg a
    jutro by Ci szyby w samochodzie powybijali i wrzucili gnojówke na
    siedzenie, a później byś biadolił jak to w Polsce jest źle

    futszaK
    598339018 888010641
    irc to spokoj ducha
    (C)Iluzjonista

  • 30. Data: 2004-04-05 19:09:22
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    futszaK wrote:

    > Ty byś pewnie poleciał na policje, podał do sądu, napisał 5 skarg a
    > jutro by Ci szyby w samochodzie powybijali i wrzucili gnojówke na
    > siedzenie, a później byś biadolił jak to w Polsce jest źle

    pozostawie bez komentarza ...
    EOT

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>