  • 31. Data: 2004-04-05 20:37:35
    Temat: Re: Hakiery
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    futszaK wrote:

    > idźmy dalej, karajmy również administratorów masowo atakowanych
    > serverów za brak umiejętności współżycia spolecznego

    futszaK, zamknę Ci konto za pisanie takich bzdur z mojej domeny.

    --
    TOM TS635-RIPE
    Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.

  • 32. Data: 2004-04-05 20:51:23
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Mon, 05 Apr 2004 20:58:33 +0200, futszaK <t...@s...pl> wrote:

    >Ty byś pewnie poleciał na policje, podał do sądu, napisał 5 skarg a
    >jutro by Ci szyby w samochodzie powybijali i wrzucili gnojówke na
    >siedzenie, a później byś biadolił jak to w Polsce jest źle

    Może by ktoś znalazł i opublikował adres tego idioty? Pójdziemy mu powalić w
    drzwi, tak koło 2 w nocy, codziennie kto inny, zobaczymy, jak długo
    wytrzyma... :->
    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 33. Data: 2004-04-05 21:30:26
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Szymon Sokół napisał:
    > Może by ktoś znalazł i opublikował adres tego idioty? Pójdziemy mu powalić
    > w drzwi, tak koło 2 w nocy, codziennie kto inny, zobaczymy, jak długo
    > wytrzyma... :->

    Gumowym młotkiem? Za to chyba w Polsce (jeszcze) nie idzie się do
    więzienia :>

    K.

  • 34. Data: 2004-04-05 23:07:46
    Od: Neas <n...@u...neas.ws>

    Jan Srzednicki <...@n...invalid> pisze:

    >A w kwestii merytorycznej: cóż skłania cię ku wnioskom, że ataki DDoS
    >dotyczą tylko serverów IRC w Polsce? Zapewniam, że nie tylko.

    Wydaje mi się, że większość ataków jest w jakiś sposób
    powodowana 'przez' IRC. Mylę się?

  • 35. Data: 2004-04-06 02:10:37
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    [Adresy w nagłówkach to mielona pułapka. Jeśli chcesz odpisać,]
    [odpisz via nntp, na cGlwZW4=(at)beast.tu.kielce.pl lub wcale.]

    In the darkest hour on Mon, 05 Apr 2004 22:51:23 +0200,
    Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl> screamed:

    > Może by ktoś znalazł i opublikował adres tego idioty? Pójdziemy mu powalić w
    > drzwi, tak koło 2 w nocy, codziennie kto inny, zobaczymy, jak długo
    > wytrzyma... :->

    Druga w nocy to za wcześnie. O tej porze ja zawsze otworzyłbym z marszu (-:

    Artur

    --
    Before the Goat of Mendes... we all must take our turn | Artur M. Piwko
    Into the magic circle... where still the fire burns | AMP29-RIPE

  • 36. Data: 2004-04-06 05:39:34
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Ty byś pewnie poleciał na policje, podał do sądu, napisał 5 skarg a
    > jutro by Ci szyby w samochodzie powybijali i wrzucili gnojówke na
    > siedzenie, a później byś biadolił jak to w Polsce jest źle

    Ja rozumiem ze ty jestes lewicowy radykal no ale zaraz takie metody i co na
    to twoj kumpel Rico :)

  • 37. Data: 2004-04-06 05:40:17
    Od: Chrószcz Sławomir <s...@r...spampl>

    >Wydaje mi się, że większość ataków jest w jakiś sposób
    >powodowana 'przez' IRC. Mylę się?

    Mylisz się.

    powodowana != koordynowana

    Chrószcz Sławomir
    Rybnet

  • 38. Data: 2004-04-06 06:48:58
    Od: Piotr Piatkowski <k...@c...pl>

    Chrószcz Sławomir <s...@r...spampl> wrote:

    > Mylisz się.
    >
    > powodowana != koordynowana

    I (o ile to ta sama sprawa o której myślę) te serwery IRC (a właściwie
    jeden serwer) nie mają nic wspólnego z siecią zarządzaną przez Beeth'a i
    spółkę.

    --
    Piotr Piątkowski, Kraków
    perl -le 's**02).4&9%4^[./4(%2^0%2,^([#+%2&**y%& -;^[%"`-{ a%%s%%$_%ee'

  • 39. Data: 2004-04-06 07:33:06
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Tue, 6 Apr 2004 07:39:34 +0200, "ROBBO 2" <r...@o...pl> wrote:

    >Ja rozumiem ze ty jestes lewicowy radykal no ale zaraz takie metody i co na
    >to twoj kumpel Rico :)

    nic prostszego jak się go zapytać :P

    futszaK
    598339018 888010641
    irc to spokoj ducha
    (C)Iluzjonista

  • 40. Data: 2004-04-06 10:33:18
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    futszaK <t...@s...pl> wrote:
    > zwróciłem uwage na fakt, że [...] pan irc@ również nie pozostaje bez winy

    Skoro już tak IRC jest wzywany (choć to nie jest prawda, że tylko
    z powodu IRC są ataki), to rozważmy może najprostszy przypadek: K-line.

    Jeżeli w regulaminie usługi, którą udostępniam za darmo, jest punkt
    mówiący o tym, że mogę komukolwiek odmówić świadczenia tej usługi
    bez uzasadniania, to normalny człowiek przyjmuje to do wiadomości
    i jeśli mu się tak zdarzy, to albo się spróbuje odwołać, albo wzruszy
    ramionami i pójdzie gdzie indziej.

    Jeżeli abuser wyobraża sobie, że usługa mu się należy jak psu
    zupa i nie potrafi zrozumieć, że tak nie jest, i podejmuje działania
    ,,odwetowe'' pozbawiające dostępu do usługi setki innych osób,
    a przy okazji przez to tysiące kolejnych nie ma sieci w ogóle,
    to jak bym na to nie patrzył, nie widzę żadnej swojej winy.

    Oczywiście zdajesz sobie sprawę, że K-line to tylko jeden z wielu
    powodów ataków DDoS. Niektóre inne to:
    a) abuser (lub jego kumpel) nie dostał opa
    b) abuser (ljk) został wyproszony z kanału
    c) abuser (ljk) nie może wejść na kanał
    d) abuser (ljk) usłyszał dwa słowa prawdy i mu się to nie spodobało
    e) abuser (ljk) usłyszał dwa słowa fikcji i mu się to nie spodobało
    f) abuser (ljk) wstał lewą nogą
    g) abuser (ljk) był pijany
    h) abuser (ljk) był trzeźwy
    i) abuser (ljk) chciał zaszpanować
    itd.

    (Uważny czytelnik spostrzegł, że w powyższych przykładach obecność
    ircopa nie jest konieczna.)

    Kilka razy rozmawiałem z takimi. Są święcie są przekonani (albo tylko
    udają to święte przekonanie), że
    a) mają rację
    b) IRC należy do nich (i tylko do nich)
    c) DDoS to tylko drobna złośliwość, prztyczek w nos zaledwie dla
    atakowanego
    d) nikomu innemu się krzywda nie dzieje
    e) są bezkarni
    f) wolno im

    Dla mnie to zwykli internetowi *terroryści*: stawiają żądania,
    a w przypadku ich niespełnienia atakują DDoS-em.

    Co gorsza, ponieważ nie bardzo jest jak przeciwdziałać atakom, tak
    naprawdę cierpią zwykli użytkownicy, którzy nie mają pojęcia, co to
    ten DDoS, nie widzieli ircopa ani K-line'a na oczy, a abuse kojarzy
    im się z amerykańskich filmów, gdzie mowa o wykorzystywaniu seksualnym.

    p.

    PS Czasami stawiam takie porównanie: nie wpuszczasz kogoś do domu (bo nie),
    a ten nie dość, że próbuje Cię opluć, to jeszcze przyjeżdża kilkuset
    wywrotkami z piachem i zasypuje ten dom, działkę, drogę dojazdu do domu
    oraz przy okazji trzech sąsiadów i drogę do miasta. Oczywiście wina
    tego, co nie wpuścił. Jasne.

    PPS Nie piszę tego wszystkiego, żeby przedpiśca coś zrozumiał, on jest
    zapatrzony w swój punkt -- chcę po prostu, żeby nie tylko jego głos
    był słyszany.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)