  • Data: 2010-08-14 19:19:30
    Temat: Re: Hack firmware w 400D
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 14 Aug 2010 20:12:09 +0100, Waldek Godel napisał(a):
    > Nie zrozumieliśmy się, czytać opisy to ja potrafię, miałem problem z
    > instalacją.

    Obawiam się, że to ty nie zrozumiałeś. Ja odpowiadałem Sergiuszowi co widać
    w cytatach. Zmodyfikowanego firmware używam praktycznie od jego powstania.
    Są 2 problemy. Pierwszy to taki, że jak usuniesz autoexec.bin to aparat się
    wiesza. Trzeba sformatować kartę tak by nie była bootująca. Drugi to taki,
    że Eos Utility przy większej ilości zdjęć na karcie potrafi się zablokować
    i nie da się zgrać zdjęć. Aparat "wisi" i trzeba wyjąć baterie.

    --
    Kojer