  • Data: 2014-06-11 12:31:42
    Temat: Re: HYBRYDA - po co?
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10.06.2014 666 <j...@g...pl> napisał/a:
    > Przykładowo komputer nie pyta o hasło (nie system, a komputer, zresztą to grupa
    pecet ;))

    Ale to nadal problem implementacji, nie rozwiązania. Sorry, ale ja od blisko 10 lat
    nie wyłączam komputerów, albo chodzą 24 albo je usypiam. Jak coś nie działa w wyniku
    sleepa to znaczy że jest uszkodzone. Jak system sprzęt czy soft ma problemy związane
    z bezpieczeństwem w wyniku sleepa tzn że jest zrypane. Na uszkodzonym sprzęcie nie
    pracuję. Naprawiam lub daję do naprawy.
    Na tym kończę dyskusję - chyba że zaczniesz odpowiadać zgodnie z netykietą.