  • 1. Data: 2010-04-30 09:03:11
    Temat: "HW Interrupts" 25% CPU w idle!
    Od: "Piotr Wozniacki" <p...@w...pl>

    Witam,

    Piszę tutaj, choć mój problem ma zapewne charakter sprzętowo-software'owy -
    więc proszę o nie wypominanie mi NTG,etc :)

    System Vista x64; ostatnio przytrafia mi się (niezbyt często) że CPU
    obciążone jest w 25% na luzie (tj. jeden rdzeń mojego quada pracuje na
    100%). Task Manager siedzi sobie w trayu, ale nie da się go otworzyć - a jak
    już się uda, to pokazuje właśnie owo obciążenie jednego rdzenia, ale w
    Procesach nie jest to odzwierciedlone (Idle jest 99-100%)...

    Odpaliłem więc ProcessExplorera 64bit, i co widzę: 25% CPU zyżywa proces
    "Hardware Interrupts"...

    Reboot pomaga - ale co to jest za objaw?

    Piotr

  • 2. Data: 2010-04-30 09:31:37
    Temat: Re: "HW Interrupts" 25% CPU w idle!
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Fri, 30 Apr 2010 11:03:11 +0200, Piotr Wozniacki napisał(a):

    > Piszę tutaj, choć mój problem ma zapewne charakter sprzętowo-software'owy -
    > więc proszę o nie wypominanie mi NTG,etc :)

    Dziwne, bo szukacz googlowy twierdzi raczej, że słowo sprzętowy należy
    wylkuczyć....
    http://www.google.pl/#hl=pl&source=hp&q=Hardware+Int
    errupts+vista+cpu&lr=&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp
    =65965e2e80e38542

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2010-04-30 09:48:05
    Od: "Piotr Wozniacki" <p...@w...pl>

    "MarcinCz" <t...@g...pl_wytnij_to> wrote in message

> [...]
    > wylkuczyć....
    > http://www.google.pl/#hl=pl&source=hp&q=Hardware+Int
    errupts+vista+cpu&lr=&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp

    No nie wiem skąd ta pewność u Ciebie - zanim zamieściłem swój post,
    googlowałem i wiem, że nie jestem jedyny z tym problemem, ale żadne żródło
    (głównie dyskusje na różnych forach) nie podaje jednoznacznej przyczyny
    takiego zachowania...

  • 4. Data: 2010-04-30 10:11:18
    Od: RBrbproof <...@p...co>

> [...]

    > "Hardware Interrupts"...
    >
    > Reboot pomaga - ale co to jest za objaw?

    Miałem podobny problem, tylko w XP i był to jak najbardziej problem
    sprzetowy. Powodem była zbyt mała wydajność zasilacza. Oprócz opisanych
    przez objawów miałem jaeszcze chwilowe zamrożenia systemu.

  • 5. Data: 2010-04-30 11:36:41
    Od: "Robbo" <r...@...luv.spam.com>

    Użytkownik "Piotr Wozniacki" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Piszę tutaj, choć mój problem ma zapewne charakter
    > sprzętowo-software'owy - więc proszę o nie wypominanie mi NTG,etc :)

    Czy problem występuje na Linuxie, bądź innym systemie? Zgaduję, że nie, więc
    to problem software'owy.

    --
    rb