  • 1. Data: 2010-04-29 21:49:33
    Temat: HP 6730b, wifi + bt razem
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Zaraz mnie szlag trafi z tym chromolonym urzadzeniem.
    Ma to to dotykowy pasek do sterowania, miedzy innymi do wlaczania BT i WiFi.
    Problem w tym, ze jak wlacza WiFi to wylacza BT i odwrotnie. Instalacja
    Wireless Assistanta pomogla tyle, ze widze, ze jak wlaczam WiFi to disabluje
    BT i odwrotnie.
    Wylaczanie jednego w BIOS, wylaczanie z panela drugiego, a potem próba
    wlaczenia obu przyciskiem nie pomogla. Isnalacja najnowszych sterowników do
    tego cholernego panela tez nie.
    Czy ma ktos pomysl jak zmusic oba urzadzenia do pracy na raz?
    Tu gdzie teraz jestem mam siec po WiFi i mysz na BT, uzywanie obu rzeczy
    widac to zbytek :/
    Przem

  • 2. Data: 2010-04-30 13:31:24
    Temat: Re: HP 6730b, wifi + bt razem
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Tu gdzie teraz jestem mam siec po WiFi i mysz na BT, uzywanie obu rzeczy
    > widac to zbytek :/
    > Przem

    A ja moge tylko wlaczyc i wylaczyc wifi i bt razem, nie mozna korzystac
    tylko z jednego a drugie wylaczyc ;)