    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: HUAWEI smartfon U8500
    Date: Sun, 23 Oct 2011 12:41:04 +0200

    On 2011-10-23 12:23, ToMasz wrote:

    > Ale teraz to wygląda jak zachęta do bijatyki. mogę chwycić tak omnie 1
    > zeby siegać w wiekszość punktów ekranu poczynając od lewego górnego
    > rogu, albo tak aby siegac większość ektanu poczyjanąc od prawego
    > dolengo. lewa góra - prawy dół - nieda rady
    > natomiast same kalwisze w omni pro zajmują połowę powierzchni i są
    > szerzej rozłożone - czyli wygodniej dla kciuka

    > nie ignoruje. ale czy możesz potwierdzić że "miziadełko" steruje
    > strzałką? Tak jak w omni1? bo w wiekszości telefonów czujnik optyczny
    > rozumie suwanie w 4 kierunkach i koniec. działa jak 4 kawisze a nie jak
> [...]

    HTC ma miziadelko, inne urzadzenia nie ciezko wiec generalizowac.

    > na to bym niewpadł. ale teraz to już niewiem czy to wada czy zaleta.
    > ToMasz

    Mam SGS2, potwierdzam, ze operowanie kciukiem w gornej czesci ekranu
    (rozsuwana belka, na niej przelaczniki wifi itd) jest dosc malo
    ergonomiczne (lapy mam spore) Producenci popdadaja ze skrajnosci w
    skrajnosc: najpier tlukli wszystko 3.5-3.7" a nastepnie odkryli, ze
    telefon moze miec rozmiar A4....rewelacja ;/ Spora czesc sztandarowych
    produktow glownych producentow to wlasnie 4.3 wzwyz. Fajnie gdyby w
    pudelku dawali tez odpowiednie spodnie do noszenia tego. Nie narzekalbym
    gdyby pojawialy sie takze wersje mini: te same bebechy w mniejszej
    obudowie z mniejszym ekranem, np. SGS2 mini: 3.9". Stosujac odpowiednio
    mniejsza odudowe wyszloby fajne kieszonkowe urzadznienie (grubosc pewnie
    zostalaby ta sama ale w tym wypadku to nie problem).
    Jak pisalem w innym watku 3.5" w MOIM odczuciu to zbyt malo, fajnie lezy
    w kieszeni ale do korzystania ze wszystkich smartfonowych dobrodziejstw
    slabo sie nadaje.

    Tak, wiem jest
    > forum na pdaclub, jest android market, ale osób które naprawdę
    > _wykorzystywały_ WM/symbiana i teraz _wykorzystują_ wieksze możliwości
    > androida - jakoś brak. Są za to tysiące które _męczyły_ sie z
    > _telefonem_ który przez przypadek miał WM/symbiana, a teraz mają
    > androida i chwalą go pod niebiosy. Za co? za prostote i szybkość?
    > FAjnie, ale to ja mam siemnsa s55 a nie zabawkę za 500-1000zł.

    Nie jestem ekspertem, moj zakres korzustania z tego typu urzadzen w
    duzej mierze skupia sie na sensownym terminarzu, notatniku, czytniku
    ksiazek, www, mp3. Przypomnij o co Ci chodzilo jesli bede w stanie to
    pomoge. Sugeruje jednak pogooglac "android musthave apps" dowiesz sie
    czego mozesz oczekiwac po topowych, rekomendowanych aplikacjach. Robiac
    tak rzed zakupem N8 dowiedzialem sie... ze wiele nie moge oczekiwac i
    nie bylo rozczarowania ;]