    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Sat, 16 Aug 2014 00:15:47 -0700 (PDT)
    Subject: Re: HTM5 - po co komu kanwa, jeżeli nie działa?
    From: firr <p...@g...com>

    W dniu środa, 13 sierpnia 2014 13:04:48 UTC+2 użytkownik feldmarszałek tusk napisał:
    > fir opowiedz jakiś kawał, może być o europie

    moge opowiedziec ciekawostke, otóż wycodzi na to
    ze dosyc czesto sni mi sie pewna biblioteka,
    Teoretycznie jest ona niezbyt daleko mojego domu
    w pewnym internacie a wlasciwie pod tym internatem,
    Sni mi sie on ana tyle czesto ze naprawde
    np dzis sie budzac nie umiem przez dlugi czas
    rozstrzynac czy ona istnieje naprawde czy nie,
    raczej jestem przekonany ze istnieje i nawet
    po obudzeniu musze dosyc dlugo 'dywagowac'
    czy ona rzeczywiscie istnieje (i moge np do niej
    isc a chetnie bym sie przeszedl) czy jednak nie.
    Jest ona poniekad polaczeniem trzech realnosci,
    mojej okolicy (tj lepszej czesci mojej okolicy),
    czasow technikum gdy chodzilem do technikum i
    czasów studiów (+ pewien oniryczny klimat zleżałych
    ciekawych książek ale dosyc prawdopodobny)
    Ma dobre książki z fizyki tj dosyć unikalne,
    takie popularnonaukowe ale też te bardziej
    zaawansowane (techniczne). Dosyc duza szkoda ze
    nie moge do niej isc bo po przebudzeniu uswiadamiam
    sobie ze jej nie ma przynajmniej tutaj gdzie
    we snie ja widzialem, (przebudzenie jak zwykle
    smutne bo lapy bola a rzeczywistosc wogole
    charakteryzuje sie jakims rwacym charakterem
    jak szczekajacy pies) ale wlasnie z drugiej srony
    tez uswiadamiam sobie ze ze ta biblioteka
    reprezentuje w znacznej mierze zupelnie realny
    klimat realnosci ktora nieststy czesto jest
    zmieszana z ta rwącą rzeczywistoscia tak
    ze obserwuje sie ją jedynie spodem oka
    (a moze nie mam jej tak czesto tylko ostatnie
    wydarzenia i lektury nasunely mi ja na mysl)