  • 31. Data: 2009-10-02 10:38:26
    Temat: Re: HTC Wizard - wideo test zgrabnego Czarodzieja za 200-300zł
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 2 Oct 2009 12:34:05 +0200, Marian napisał(a):

    > z tworzywa nie chciałbym uszkodzić tego zabytku :-) a po fabrycznym
    > zostały tylko szczątki. Przypuszczam, że odpowiedni byłby też np. preparat
    > do przyklejania dodatków w gazetach. Jakaś nazwa, hint? TIA

    Po co kombinować? takie rzeczy robi sie na pasku dwustronnej folii
    samoprzylepnej.
    Jak jest miejsce, to zamiast folii, cienką piankę dwustronnie klejącą.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 32. Data: 2009-10-02 10:53:51
    Od: "Marian" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł>

    > Dnia Fri, 2 Oct 2009 12:34:05 +0200, Marian napisał(a):
    [...]

    > Po co kombinować? takie rzeczy robi sie na pasku dwustronnej folii
    > samoprzylepnej.
    > Jak jest miejsce, to zamiast folii, cienką piankę dwustronnie klejącą.

    THX.
    Nie mam zamiaru "kombinować" i dlatego uprzejmie proszę o podanie
    nazw tych "cudeniek" :-), tzn. folii i pianki.

    Marian

  • 33. Data: 2009-10-02 11:04:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 2 Oct 2009 12:53:51 +0200, Marian napisał(a):

    > Nie mam zamiaru "kombinować" i dlatego uprzejmie proszę o podanie
    > nazw tych "cudeniek" :-), tzn. folii i pianki.

    uwaga podaję:
    - taśma samoprzylepna dwustronna
    - pianka samoprzylepna dwustronna

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 34. Data: 2009-10-02 11:17:20
    Od: "Marian" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł>

    > Dnia Fri, 2 Oct 2009 12:53:51 +0200, Marian napisał(a):
    [...]
    > uwaga podaję:
    > - taśma samoprzylepna dwustronna
    > - pianka samoprzylepna dwustronna

    Uwaga!
    Dziękuję serdecznie :-)

    --

    Marian

  • 35. Data: 2009-10-02 13:30:03
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Po co kombinować? takie rzeczy robi sie na pasku dwustronnej folii
    > samoprzylepnej.
    > Jak jest miejsce, to zamiast folii, cienką piankę dwustronnie klejącą.

    Czasem można się też zastanowić czy w ogóle warto kleić. Ja jakiś czas
    temu wymieniałem baterię w zabytkowym Palmie Vx i doszedłem przy tej
    okazji do wniosku, że nie warto. ;) Starą oderwałem bez problemu, a nowa
    tak ściśle weszła w odpowiednie miejsce wewnątrz obudowy, że po jej
    zamknięciu nie ma najmniejszych szans by coś latało w środku.

  • 36. Data: 2009-10-02 18:36:36
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Marian" napisał:

    > Mam pod ręką Elastil N10 ale biorąc pod uwagę, że obudowa jest
    > z tworzywa nie chciałbym uszkodzić tego zabytku :-)

    Chyba Elastosil N10? To nie klej, tylko zalewa silikonowa, obojętna dla
    tworzyw sztucznych (ja jej używam m.in. do zabezpieczania przed wilgocią
    płytek z elektroniką a żona do uszczelniania akwarium). Do klejenia nadaje
    się średnio, za to później jest paskudny do wyskrobania.

    JoteR

  • 37. Data: 2009-10-02 20:15:14
    Od: "Marian" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    [...]
> [...]
    > płytek z elektroniką a żona do uszczelniania akwarium). Do klejenia nadaje
    > się średnio, za to później jest paskudny do wyskrobania.

    Sorry, Elastosil N10.
    Na szczęście nie użyłem. Dziękuję za ostrzeżenie.

    Marian