  • 1. Data: 2011-05-05 10:10:15
    Temat: HTC Touch2 czy Samsung Omnia Lite B7300 - pomoc w yborzew
    Od: Adam Czajka <n...@p...v>

    hey

    Rozważam wybór telefonu z pomiędzy tych 2. Priorytety dla mnie:
    1. Wąska obudowa
    2. Funkcja telefonu
    3. Praca jako nawigacja samochodowa, tylko tomtom navigator 7 oraz
    obsługa UMP mapy i innych map .img
    4. Kalendarz/organizer
    5. Czułość i stabilność WiFi
    6. Przyjazność i szybkość interfejsu
    7. Odtwarzacz muzyki

    Rzadko: piszę SMSy - 3-5 tygodniowo, przeglądam internet.
    Bardzo rzadko: wysyłam pliki przez BT, gram.

    Proszę o pomoc w wyborze i o opinie o tych telefonach od osób mających z
    nimi doświadczenie.

    A może jednak jeszcze jakiś inny wziąć pod uwagę?

    Czy TT7 zadziała i da się go sprawnie używać na telefonie bez dotykowego
    ekranu?

    Adam Czajka

  • 2. Data: 2011-05-07 19:36:57
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    porównaj:
    http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=2837&i
    dPhone2=2924#results
    > 1. Wąska obudowa
    no to kiszka
    > 2. Funkcja telefonu
    podobne
    > 3. Praca jako nawigacja samochodowa, tylko tomtom navigator 7 oraz
    > obsługa UMP mapy i innych map .img
    każdy piksel na wagę złota, każdy 1mm2 ekranu również.
    > 4. Kalendarz/organizer
    > 5. Czułość i stabilność WiFi
    > 6. Przyjazność i szybkość interfejsu
    > 7. Odtwarzacz muzyki
    to samo.
    > A może jednak jeszcze jakiś inny wziąć pod uwagę?
    omnia jeden. Chyba ze w lite coś poprawiono, co Tobie sie przyda,
    bardziej niż wiekszy ekran i myszka optyczna
    > Czy TT7 zadziała i da się go sprawnie używać na telefonie bez dotykowego
    > ekranu?
    to na stronie lub formum TT

    ToMasz