  • 1. Data: 2011-05-03 14:41:21
    Temat: Namierzanie w play fresh
    Od: "w." <...@...c>

    Cześć,

    chciałbym zakupić "pluskwę GSM" i zamontować ją w rowerze. Niestety ze
    względu na rozmiary wersja z GPS odpada. Znalazłem fajną ofertę w Play
    Fresh co trzyma aktywny numer przez rok po doładowaniu za 5zł tylko mam
    pytanie, czy w Play Fresh można tak jak np. w Plus dostać przybliżoną
    pozycję telefonu wysyłając smsa na jakiśtam numer?

    pozdrawiam
    Wojtek

  • 2. Data: 2011-05-03 22:20:35
    Temat: Re: Namierzanie w play fresh
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    w. pisze:
    > Cześć,
    >
    > chciałbym zakupić "pluskwę GSM" i zamontować ją w rowerze. Niestety ze
    > względu na rozmiary wersja z GPS odpada.
    tego nie rozumiem. NA allegro takie gps z gsm są małe jak 150% paczki
    zapałek.....

> [...]
    > pytanie, czy w Play Fresh można tak jak np. w Plus dostać przybliżoną
    > pozycję telefonu wysyłając smsa na jakiśtam numer?
    jak Twój rower będzie w czyjejś piwnicy w 100tyś mieście, to bedziesz
    mial przybieżenie do 2 tyś lokalizacji.
    ToMasz

  • 3. Data: 2011-05-05 07:45:30
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Tzn gdzie chcesz ja zamontowac, w srodku ramy?

    --
    Pozdr

  • 4. Data: 2011-05-06 21:26:30
    Od: Wojciech Waga aka wojek <n...@d...pl>

    G Nowak pisze:

    > Tzn gdzie chcesz ja zamontowac, w srodku ramy?

    W środku ramy GPS raczej nie zadziała ze względu na dobre ekranowanie.
    GSM ma większe szanse. na GPS pozostałoby tylko siodełko.

    pozdr.
    w.

  • 5. Data: 2011-05-08 00:02:09
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Wlasnie do tego pije. Pod siodelkiem natomiast bylby latwy do
    wykrycia/usuniecia.

    --
    Pozdr

  • 6. Data: 2011-05-11 09:11:40
    Od: "Bolek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "w." <...@...c> napisał w wiadomości
> [...]
    > pytanie, czy w Play Fresh można tak jak np. w Plus dostać przybliżoną
    > pozycję telefonu wysyłając smsa na jakiśtam numer?

    Na pewno policja ma na to sposób, pytanie tylko ile bateria wytrzyma.

    Bolek

  • 7. Data: 2011-05-11 14:00:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > pytanie, czy w Play Fresh można tak jak np. w Plus dostać przybliżoną
    > pozycję telefonu wysyłając smsa na jakiśtam numer?

    Na ALLEGRO widziałem fajne urządzenia specjalnie do tego przeznaczone.
    Natomiast musisz zdawać sobie sparwę, że to namierzanie przez GSM jest
    bardzo mało dokładne. W praktyce błąd może sięgać kilkuset metrów, co
    wyklucza znalezienie roweru.