  • 21. Data: 2009-09-05 11:33:26
    Temat: Re: HTC S740 - Czy ktoś używa, warto?
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    cpt. Nemo pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    > gdzies
    > Ev tam, bez przesady nie wszyscy na Zachodzie to idioci, jest tam i
    > troszke rozsadnych ludzi ktorzy bez reklam wiedza co im smakuje.

    No nawet wasze ukochane HTC porzucilo Windows Mobile we wlagowym HTC
    Touch HD2, jak dla mnie jest to taki mega kop ... ze wiekszego nie trzeba

  • 22. Data: 2009-09-05 13:38:27
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    > No nawet wasze ukochane HTC porzucilo Windows Mobile we wlagowym HTC
    > Touch HD2, jak dla mnie jest to taki mega kop ... ze wiekszego nie
    trzeba

    Jaki on tam flagowy jak nie obsluguje programow ktore ja uzywam ?
    Pewnie kolejna zabawka jak ostatnie HTC przeznaczone dla mniej
    wyrobionego uzytkownika :)
    ( a takich jest wiekszosc ) czyli cos pod masowe gusta :)

    pozdrawiam, Leszek

  • 23. Data: 2009-09-05 18:53:45
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    cpt. Nemo pisze:
> [...]
    >
    > Jaki on tam flagowy jak nie obsluguje programow ktore ja uzywam ?
    > Pewnie kolejna zabawka jak ostatnie HTC przeznaczone dla mniej

    Dawaj wiec nazwe modelu lepszego technicznie od HTC Touch HD2?

    Mozesz nawet tupnac ze zlosci ale WM jest trupem i gnije

  • 24. Data: 2009-09-05 22:55:03
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    > Dawaj wiec nazwe modelu lepszego technicznie od HTC Touch HD2?
    >
    > Mozesz nawet tupnac ze zlosci ale WM jest trupem i gnije

    A czemu dorosly czlowiek mialby tupac ze zlosci ?
    Moze w Twoim wieku to normalne :)
    Dla mnie narazie ostatnim sensownym modelem jest SPV M650 i gorzej ze
    nie widze nastepcy :( bo za bardzo ida w zabawki, doslownie jak Nokia
    kiedys :( Widocznie produkcja zabawek dla dzieciakow jest daleko
    bardziej oplacalna. Na razie nie spotkalem czegos czego bym potrzebowal
    i nie mogl zrobic wiec gnicia nie zauwazam :)

    Wiecej optymizmu i zyczliwosci dla ludzi zycze :)

    pozdrawiam,

  • 25. Data: 2009-09-07 05:09:01
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    cpt. Nemo pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > A czemu dorosly czlowiek mialby tupac ze zlosci ?
    > Moze w Twoim wieku to normalne :)

    Alez naprawde nie ma co tupac ze zlosci. Widze swoja droga ze WMiarze
    zapomnieli jak zachowywali sie Palmowcy gdy ich system smierdzial trupem
    a ci WMowcy pili szampana na pogrzebie PalmOS. Teraz jest dokladnie
    tak samo wystarczy stanac z boku i popatrzec.

> [...]
    > bardziej oplacalna. Na razie nie spotkalem czegos czego bym potrzebowal
    > i nie mogl zrobic wiec gnicia nie zauwazam :)

    Alez to oczywiste, jestes nieprzystosowanym klientem do nowoczesnosci :)
    Znaczy starzejesz sie. Dzisiaj PDA nie musi miec kalendarza ale musi
    obslugiwac OpenGL 2.0 i miec pogode za oknem na ekranie :)

    > Wiecej optymizmu i zyczliwosci dla ludzi zycze :)

    Wiecej dystansu do internetu i "trolingu" zycze :)