  • 1. Data: 2010-03-22 12:14:18
    Temat: HTC Hero w Play - jedno wielkie klamstwo
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    Mija miesiac jak znajomy stara sie o telefon HTC Hero w Play.
    Z oferty go nie wycofaja, ale sprowadzic nie moga bo na magazynie nie
    ma. Na stronie napisane ze telefon jest dostepny w salonach.
    Jak zadzwonil na infolinie to otrzymal informacje ze ten salon podobno
    jest w Gliwicach.

    Ta firma jest niepowazna.

  • 2. Data: 2010-03-22 14:47:22
    Temat: Re: HTC Hero w Play - jedno wielkie klamstwo
    Od: ">>Galeon<<" <s...@w...pl>

    Stefan pisze:
> [...]
    > ma. Na stronie napisane ze telefon jest dostepny w salonach.
    > Jak zadzwonil na infolinie to otrzymal informacje ze ten salon podobno

    kłamiesz

  • 3. Data: 2010-03-22 15:06:50
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 22-03-2010 o 13:14:18 Stefan <s...@c...wp.pl> napisał(a):

> [...]
    > ma. Na stronie napisane ze telefon jest dostepny w salonach.
    > Jak zadzwonil na infolinie to otrzymal informacje ze ten salon podobno

    Ale w czym Ty widzisz problem? :)
    Jest to kupujesz, nie ma to nie kupujesz. Ciężko to zrozumieć?

    Powiedz ze się napaliłeś i gorączkujesz :)
    Kiedyś latałem w Warszawie po kilku dealerach i co?
    Jak czegoś w sklepie nie ma, a było, to robisz lament i awanturę?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 4. Data: 2010-03-22 19:56:06
    Od: "noone" <n...@m...com>

    Użytkownik "Stefan" napisał :

    > Mija miesiac jak znajomy stara sie o telefon HTC Hero w Play.

    Ja bym poczekal na HTC Desire

    pozdro
    noone

  • 5. Data: 2010-03-22 20:40:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 22 Mar 2010 20:56:06 +0100, noone napisał(a):

    > Ja bym poczekal na HTC Desire

    i pewnie też będzie najdroższy w Europie

    "WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak
    "Nokia ktorej wyciekaja pieniadze" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 6. Data: 2010-03-23 08:28:59
    Od: "noone" <n...@m...com>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisal:

    > i pewnie też będzie najdroższy w Europie

    cena samego telefonu (bez simlocka) to 499 EUR (tyle samo co w innych
    krajach, a nawet mniej) a za ile beda go sprzedawac polscy operatorzy to juz
    inna bajka

    pozdr
    noone

  • 7. Data: 2010-03-23 09:53:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 23 Mar 2010 09:28:59 +0100, noone napisał(a):

    > cena samego telefonu (bez simlocka) to 499 EUR (tyle samo co w innych
    > krajach, a nawet mniej) a za ile beda go sprzedawac polscy operatorzy to juz
    > inna bajka

    http://blog.telekomunikacja.org/2010/03/nowe-taryfy-
    w-sieci-play-na-przykladzie-htc-hd2/

    "Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka
    Jan Strybyszewski

  • 8. Data: 2010-03-23 19:26:09
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    Piotr M pisze:
    > [...]
    > Jak czegoś w sklepie nie ma, a było, to robisz lament i awanturę?

    Jak czegos nie maja to czemu tego z oferty nie wycofaja?

    http://www.playmobile.pl/pl/telefony/htchero/index.h
    tml
    "telefon dostepny w salonach"

    A nie ma takiego salonu w Polsce gdzie by ten telefon byl w Playu.

    To jest po prostu oszustwo.

  • 9. Data: 2010-03-24 11:26:46
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Stefan" <s...@c...wp.pl> napisał

    > To jest po prostu oszustwo.

    Jako wzorowy obywatel, miast płakać, zgłoś to odpowiednim organom.

  • 10. Data: 2010-03-24 11:33:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tomek pisze:

    > Użytkownik "Stefan" <s...@c...wp.pl> napisał

    > Jako wzorowy obywatel, miast płakać, zgłoś to odpowiednim organom.

    Samo oszustwo nie jest karalne.

    --
    Liwiusz