  • 1. Data: 2010-11-06 10:52:52
    Temat: HTC HD2 i PC zagina czasoprzestrzeń
    Od: Piotrek <j...@g...com>

    Witam do 31 pazdziernika byłem szczęśliwym posiadaczem
    telefonu HTC HD2. Wszystko zmieniło się w koszmar od
    zmiany na czas zimowy. Od tego momentu telefon zupełnie
    ma mnie w D* i ustawia taka godzinę jak jemu pasuje. Dla
    przykładu - ustawiam godzinę 12.00 i jest OK, następnie
    patrzę na telefon za kilka godzin a tu zdziwienie. Godzina
    jest przestawiona o 1,2 godzine do przodu. Usługi lokalizacyjne
    mam wyłączone. Mam nawet aplikację "NoData" więc telefon
    na 100% nie łączy się bez mojej wiedzy z internetem. Dla
    przykładu jeśli specjalnie ustawię godzinę np o 2 godziny
    przed aktualną, telefon po jakimś czasie zrobi mi na złość
    i przestawi godzinę jeszcze bardziej do przodu. Próbowałem
    zmieniać zarówno sama godzinę jak i położenie w zaawansowanych
    opcjach. Zmieniałem wymiennie z GMT+1 na GMT (aktualny)
    Jednak nie ma to żadnego znaczenia. Telefon wydaje się
    żyć własnym życiem, zachowuje się trochę jak jajo które
    próbuje być mądrzejsze od kury. Walczę z tym telefonem
    od 6 dni bez powodzenia.

    Reasumując - Jeśli ustawię poprawna godzinę za jakiś czas
    i tak zmieni się na nieprawidłową. Taka sama sytuacja jeśli
    specjalnie ustawię godzinę wcześniejsza, wówczas zostanę
    'ukarany' jeszcze większym przesunięciem do przodu. Zmiana
    strefy czasowej z GMT+1 na GMT a nawet na GMT-1 zupełnie
    nie ma znaczenia.

    I tu kończy się jeden problem. Ciężko opisać moje zaskoczenie,
    gdy wczoraj wieczorem zauważyłem, że na moim laptopie
    (windows 7 x64) data również się sama zmieniła o 1 godzinę
    w tył.

    Czy ma ktoś jakieś racjonalne wytłumaczenie? Czy moja osoba
    zaczęła zaginać czasoprzestrzeń? Czy może sąsiad zbudował
    czarną dziurę? Już tracę cierpliwość.....

    System jest na pewno czysty, sprawdziłem go antywirusami...
    Soft w HTC HD2 stockowy 1.66 bez żadnych modyfikacji.

    Jakieś pomysły? Dodam jeszcze, że nigdy wcześniej nie miałem
    takich problemów.

    Pozdrawiam,
    Piotrek

  • 2. Data: 2010-11-06 11:03:32
    Temat: Re: HTC HD2 i PC zagina czasoprzestrzeń
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 6 Nov 2010 03:52:52 -0700 (PDT), Piotrek napisał(a):

> [...]
    > żyć własnym życiem, zachowuje się trochę jak jajo które
    > próbuje być mądrzejsze od kury. Walczę z tym telefonem

    Jak wszystko inne zawiedzie przeczytaj instrukcję oraz odrób zaległości
    które powstały jak wagarowałeś z geografii.
    Proponuję zacząć od odróżniania stref czasowych od zmiany czasu czyli DST

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 3. Data: 2010-11-06 11:13:45
    Od: Piotrek <j...@g...com>

    Jak się nie ma wiele do powiedzenia, to lepiej w ogóle
    nic nie mówić. Owszem pomyliłem się pisząc GMT aktualny
    chodziło mi o GMT+1 i tak też mam ustawione. Więc proszę
    Panie Mądry wytłumaczyć mi, dlaczego po mimo takich
    ustawień telefon ustawia godziny takie jakie jemu pasują?
    Ponadto dlaczego bez żadnej mojej ingerencji z dobrego czasu
    letniego nagle sam ŹŁE przestawił czas na zimowy (przesuwając
    godzinę o 2 do przodu zamiast 1 do tyłu).

    Dodam jeszcze, że jest to mój 8 telefon, zmian czasu od 12 lat
    trochę przeżyłem i nigdy takich problemów nie było.

  • 4. Data: 2010-11-06 11:27:29
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 6 Nov 2010 04:13:45 -0700 (PDT), Piotrek napisał(a):

> [...]
    > letniego nagle sam ŹŁE przestawił czas na zimowy (przesuwając
    > godzinę o 2 do przodu zamiast 1 do tyłu).

    bo telefon rozpoznaje po sieci w jakiej jest strefie czasowej.
    Oprócz tego jedną z opcji ActiveSync jest synchronizacja czasu z
    komputerem, nie darmo sugerowałem, żeby przeczytać instrukcję. No ale kto
    by tam takie heroiczne wysiłki podejmował :-/

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu"- Paweł "robbo" Kamiński

  • 5. Data: 2010-11-09 10:15:40
    Od: seba650 <s...@t...pl>

    Piotrku, poniżej masz rozwiązanie problemu. HTC HD2 ma problem ze zmianą czasu i
    producent szykuje na to łatkę. A tym bufonem Waldkiem się nie przejmuj, bo to jakiś
    frustrat. Serwis HTC podaje następujące rozwiązanie:

    Dziękujemy za zapytanie w kwestii zmiany czasu. W nawiązaniu do zapytania sugerujemy
    sprawdzić poniższe ustawienia w telefonie:

    * Start> Ustawienia -> Usługi danych(4-ty na liście ) -> opcja- Synchronizacja Czasu
    z internetem -> Odznacz: Pobierz czas z internetu, Pobierz czas z internetu w
    roamingu.

    * Start> Ustawienia -> Menu -> Więcej -> ikonka Osobiste-> ikonka Telefon -> zakładka
    Usługi GSM /UMTS -> zaznaczyć opcję na liście Synchronizacja czasowa -> przycisk na
    dole- Pobierz Ustawienia ->
    Odznacz &#8222;Automatyczna zmiana strefy czasowej i ustawienia zegara&#8221;

    Teraz wystarczy ustawić odpowiedni czas w ustawieniach.

    Pragniemy dodać, iż problem z automatycznym ustawieniem czasu został już
    przekierowany do inżynierów HTC w celu rozwiązania problemu i opracowania
    aktualizacji.
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

  • 6. Data: 2010-11-09 10:21:36
    Od: seba650 <s...@t...pl>

    Waldku Godel, jesteś złośliwym bufonem. Radzisz koledze aby odrobił zaległości z
    geografii? Otóż ja tobie poradzę abyś odrobił zaległości z dobrego wychowania. Tak
    się składa, że to szerszy problem, nad którym pracuje HTC. Oto rozwiązanie jakie
    poleca serwis:

  • 7. Data: 2010-11-09 10:24:08
    Od: seba650 <s...@t...pl>

    Zapomniałem dodać, że trzeba też zresetować telefon (soft reset)
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

  • 8. Data: 2010-11-09 13:03:08
    Od: Marx <M...@n...com>