  • 1. Data: 2011-10-22 19:34:53
    Temat: HTC Desire Z - tez tak macie?
    Od: venioo <p...@o...eu>

    Mam w/w smartfon od tygodnia. Android sam sie zaktualizowal do wersji
    najnowszej, reszta aktualizowana na biezaco.
    Bylem teraz na wyjezdzie, i zapragnalem nagrac krotki filmik oraz
    zrobic kilka fotek. Po przyjezdzie do domu okazalo sie, ze nie ma ani
    fotek ani filmiku. Wszystkie wczesniejsze sa. Jakas wada softu? Bo nic
    innego mi nie przychodzi do glowy.
    --
    venioo
    GG:198909

  • 2. Data: 2011-10-22 21:45:22
    Temat: Re: HTC Desire Z - tez tak macie?
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-10-22 21:34, venioo pisze:
> [...]
    > kilka fotek. Po przyjezdzie do domu okazalo sie, ze nie ma ani fotek ani
    > filmiku. Wszystkie wczesniejsze sa. Jakas wada softu? Bo nic innego mi

    tez mam Desire Z
    Zauwazylem podobny problem (po aktualizacji) - podejrzewam wade programu
    Galeria (nie odswieza czasami wszystkich zdjec - choc one sa na karcie).
    Pomaga reskan multimediow (aparat zrobi to sam jak wlaczysz i wylaczysz
    karte) - w menu aparatu. Ale po pewnym czasie zauwazylem, ze wybiorczo
    znowu nie pokazuje niektorych zdjec.

    Remedium jest zainstalowac sobie programik zastepujacy oryginalna
    galerie - ja uzywam QuickPic (market - darmowy) i jestem z tego
    zadowolony: dziala szybciej/plynniej od Galerii wbudowanej, ma wieksza
    funkcjonalnosc i jest stabilny no i jeszcze nie zdarzylo sie by czegos
    nie chcial wyswietlic.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2011-10-23 13:21:11
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-10-22 23:45, AL pisze:

> [...]
    > zadowolony: dziala szybciej/plynniej od Galerii wbudowanej, ma wieksza
    > funkcjonalnosc i jest stabilny no i jeszcze nie zdarzylo sie by czegos

    Problem rozwiazany:
    wyglada na to, ze po aktualizacji zmieniono strukture katalogow i teraz
    zdjecia zapisuja sie nie w:
    /mnt/sdcard/DCIM
    a w katalogu:
    /mnt/sdcard/DCIM/100MEDIA

    i tak jak piszesz wbudowana "Galeria" nie potrafi prawidlowo odswiezyc
    zawartosci.

    Za pomoca Astro FileManager-a znalazlem wszystkie, ktorych mi brakowalo
    ;) Zarowno zdjecia jak i filmiki.

    Pzdr

    --
    venioo
    GG:198909

  • 4. Data: 2011-10-25 14:34:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "venioo" <p...@o...eu> wrote in message

> [...]
    > zawartosci.
    >
    > Za pomoca Astro FileManager-a znalazlem wszystkie, ktorych mi brakowalo ;)

    Hi, hi... Fajne macie rozrywki z tym Androidem :-))

  • 5. Data: 2011-10-26 13:21:18
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Hi, hi... Fajne macie rozrywki z tym Androidem :-))

    Ale przynajmniej nie potrzebujemy kompa, żeby uruchomić telefon :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 6. Data: 2011-10-26 13:32:42
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-10-26 15:21, Irek N. wrote:

    > Ale przynajmniej nie potrzebujemy kompa, żeby uruchomić telefon :)
    >
    > Miłego.
    > Irek.N.

    Ciiii, to juz nieaktualne ;]

  • 7. Data: 2011-10-26 14:16:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Irek N." <j...@t...tajny.jest> wrote in message

    > Ale przynajmniej nie potrzebujemy kompa, żeby uruchomić telefon :)

    Wolę to (zwłaszcza że uruchamia się w sklepie i potem komputera już
    nie potrzebujesz) niż strach że właśnie zniknęły mi zdjęcia z wycieczki.
    Poza tym, tak jak atm napisał obok, już jest to nieaktualne.

  • 8. Data: 2011-10-26 19:32:37
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-10-25 16:34, Pszemol pisze:
    > "venioo" <p...@o...eu> wrote in message

    > Hi, hi... Fajne macie rozrywki z tym Androidem :-))

    a gdzie widzisz problem?

    na komputerze tez korzystasz tylko z Painta (bo w systemie go dolozyl
    producent wiec jest najlepszy) ?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 9. Data: 2011-10-26 22:43:12
    Od: venioo <p...@o...eu>

    > Hi, hi... Fajne macie rozrywki z tym Androidem :-))

    Dla mnie normalna sprawa eksploatacyjna, wynikajaca z nowosci, ale
    przecietny amerykanin nie potrafi nawet pokazac USA na mapie swiata,
    wiec nie dziwota, ze z czyms innym niz gajfon sobie nie radzi.
    --
    venioo
    GG:198909

  • 10. Data: 2011-10-27 19:22:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 26 Oct 2011 21:32:37 +0200, AL napisał(a):

    > a gdzie widzisz problem?
    > na komputerze tez korzystasz tylko z Painta (bo w systemie go dolozyl
    > producent wiec jest najlepszy) ?

    No ale zaraz - wbudowana galera powinna z wbudowana kamera wspoldzialac.

    J.