    From: venioo <p...@o...eu>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: HTC Desire Z - tez tak macie?
    Date: Sun, 23 Oct 2011 15:21:11 +0200

    W dniu 2011-10-22 23:45, AL pisze:

    > tez mam Desire Z
    > Zauwazylem podobny problem (po aktualizacji) - podejrzewam wade programu
    > Galeria (nie odswieza czasami wszystkich zdjec - choc one sa na karcie).
    > Pomaga reskan multimediow (aparat zrobi to sam jak wlaczysz i wylaczysz
    > karte) - w menu aparatu. Ale po pewnym czasie zauwazylem, ze wybiorczo
    > znowu nie pokazuje niektorych zdjec.
    >
    > Remedium jest zainstalowac sobie programik zastepujacy oryginalna
    > galerie - ja uzywam QuickPic (market - darmowy) i jestem z tego
    > zadowolony: dziala szybciej/plynniej od Galerii wbudowanej, ma wieksza
> [...]

    Problem rozwiazany:
    wyglada na to, ze po aktualizacji zmieniono strukture katalogow i teraz
    zdjecia zapisuja sie nie w:
    /mnt/sdcard/DCIM
    a w katalogu:
    /mnt/sdcard/DCIM/100MEDIA

    i tak jak piszesz wbudowana "Galeria" nie potrafi prawidlowo odswiezyc
    zawartosci.

    Za pomoca Astro FileManager-a znalazlem wszystkie, ktorych mi brakowalo
    ;) Zarowno zdjecia jak i filmiki.

    Pzdr

    --
    venioo