  • Data: 2010-11-08 11:52:15
    Temat: Re: HTC Desire HD, czy Samsung I9000 Galaxy S
    Od: "Jarek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Właśnie wczoraj miałem okazję kilka godzin "pobawić się" nowiutkim
    Samsungiem Galaxy S. Jedno co muszę stwierdzić, to bajeczny ekran S-Amoled.
    Niestety po zainstalowaniu kilkunastu programów miałem wrażenie spowolnienia
    niektórych reakcji telefonu. Również po kilkugodzinnej pracy z SGS zaczęły
    mnie irytować trochę sztuczne, cukierkowe odtwarzane kolory oraz moim
    zdaniem mało intuicyjne UI.
    Ta kilkugodzinna możliwość pobieżnego sprawdzenia SGS przekonała mnie, co do
    wyboru i będzie to HTC Desire HD, który ma moim zdaniem dużo wygodniejsze i
    bardziej intuicyjne Sens UI i czas jego reakcji mimo wielu zainstalowanych
    programów jest bardzo krótki.
    Nie ukrywam, że być może moja opinia jest spowodowana tym, że do tej pory
    byłem użytkownikiem HTC i łatwiej jest mi poruszać się po menu HTC niż
    Samsunga, ale tak czy inaczej Samsung przsy HTC wypada trochę zabawkowo.

    Pozdrawiam,
    Jarek