  • Data: 2011-06-27 13:30:55
    Temat: Re: HTC D. Z - nawigacja, strona startowa
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > ale to trochę bez sensu i rozpaczliwe, nie uważasz? Zwłaszcza, że sytuacje,
    > w których zachowanie całej korespondencji jest niezbędne zdarzają się
    > raczej w korporacjach, a te mają np. Exchange które świetnie sobie z tym
    > problemem radzi. Kilka nielicznych pozostałych wyjątków może skorzystać z
    > google, hotmaila czy IMAPa.

    Po części tak jak piszesz, ale...
    mam często taki przypadek, że jadąc czy będąc gdzieś muszę potwierdzić
    zamówienie, inaczej nie pójdzie (słyszę wtedy _Panie, ISO mamy, nic nie
    poradzę_ i nieważne jest, że handlujemy od iluś tam lat i ofertę przez
    telefon uzgodniliśmy, musi być mail lub bumaga i tyle :) ).
    W takim przypadku idealnie dla mnie było by odebrać cokolwiek (np:
    ofertę, word, excell, pdf zagada przecież) i odesłać z jednym wyrazem -
    _realizować_. Przy okazji mam ślad na kompie w postaci CC na skrzynce
    odbiorczej. Czego mi więcej potrzeba?
    Osobiście uważam, że jak istnieje potrzeba pisania/czytania poczty i
    jest tego trochę, to bez kompa nielzja i nie przekonają nie żadne 4.3"
    HD czy nawet 7-10" tablety. Ma być komp i tyle :)
    Osobiście 2/3 dnia poza biurem jestem, a czasami pilnie potrzebuję
    części zamówić. Czekać na wieczór aż dojadę do kompa mogę, ale wtedy już
    dzień do tyłu jestem, bo wysyłka nie wyszła. Wiem że specyficznie, ale
    sporo sobie obiecuję w związku z nowym telefonem i myślę że w moim
    przypadku będzie cacy.

    Miłego.
    Irek.N.
    ps. wszystkie serwery "wyniesione" (google, hotmail jak piszesz)
    odpadają, jak łącze trafi to nie mam dosłownie nic, nawet książki. ale
    to już offfftopicznie chyba.