  • 1. Data: 2011-12-09 10:07:05
    Temat: HTC Cegła
    Od: kgb007 <k...@p...wp.pl>

    Witam,

    http://nt.interia.pl/telekomunikacja/wiadomosci/news
    /nie-aktualizujcie-htc-wildfire-s,1732300,56

    I tak stałem się posiadaczem cegły z logiem HTC, ech .....

  • 2. Data: 2011-12-09 11:07:41
    Temat: Re: HTC Cegła
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-12-09 11:07, kgb007 wrote:
    > Witam,
    >
    > http://nt.interia.pl/telekomunikacja/wiadomosci/news
    /nie-aktualizujcie-htc-wildfire-s,1732300,56

    > I tak stałem się posiadaczem cegły z logiem HTC, ech .....

    Nie jest tak zle, artykul wspomina tylko o dodatkowych ficzerach
    zgapionych z iOS5. HTC pracuje pewnie nadal nad wydajniejszym sposobem
    rozladowywania baterii ;]
    Powaznie - wspolczuje i podtrzymuje niezadowolenie z tego wyscigu
    szczurow, ktory objawia sie wlasnie m.in. niedopracowaniem.

  • 3. Data: 2011-12-11 00:09:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:jbsq63$sg2$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
    > Powaznie - wspolczuje i podtrzymuje niezadowolenie z tego wyscigu
    > szczurow, ktory objawia sie wlasnie m.in. niedopracowaniem.

    Po stronie Apple objawia się niedopracowaniem zjadającym prąd z baterii,
    po stronie konkurencji objawia się "niedopracowaniem" unieruchamiającym
    urządzenie na zawsze. Które wybierasz?

  • 4. Data: 2011-12-11 00:32:39
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-12-11 01:09, Pszemol wrote:

> [...]
    >
    > Po stronie Apple objawia się niedopracowaniem zjadającym prąd z baterii,
    > po stronie konkurencji objawia się "niedopracowaniem" unieruchamiającym

    Wiesz, to nie tylko bateria...... :]
    http://www.itproportal.com/2011/11/15/ios-5-update-c
    ause-problems-solve-iphone-4s-users/
    https://discussions.apple.com/thread/3375290?start=0
    &tstart=0

    Szczerze? Nie chcialbym miec jednego ani drugiego. Po aktualizacji sa
    siebie warte.
    Wez tez pod uwage fakt, ze Apple do budowy iP4s wykorzystalo komponenty
    iP4 oraz iPada2. System jako bete obwiescili swiatu juz dawno temu. W
    ofercie (pomijam starsze egzemplarze) maja slownie JEDEN telefon i JEDEN
    system a i tak potrafia to skopac tak ze bardziej sie chyba nie da.
    HTC ma zas w ofercie co najmniej kilka lub kilkanascie modeli
    pracujacych na dwoch systemach a jednak jakos to ogarniaja, wtopa z tym
    update to pierwsza w takiej skali o ktorej slysze, ale moze mi cos umknelo.
    Ja przyzwyczailem sie juz do SGS2 i poki co nie narzekam.
    W zasadzie musze przyznac, ze na chwile obecna nie znajduje w tym modelu
    zadnych niedorobek.

  • 5. Data: 2011-12-11 11:42:21
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-12-2011 01:09, Pszemol pisze:
    > Po stronie Apple objawia się niedopracowaniem zjadającym prąd z baterii,
    > po stronie konkurencji objawia się "niedopracowaniem" unieruchamiającym
    > urządzenie na zawsze. Które wybierasz?

    Żadne. Na niekorzyść apple przemawia 2.5x wyższa cena, oczekiwanie
    amazingu (przynajmniej 100% dopracowania) oraz brak koncepcji na poprawę
    tego błędu przez dość długi okres czasu mimo że mają do ogarnięcia
    raptem jeden OS.

    --
    Paweł

  • 6. Data: 2011-12-11 22:05:44
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "kgb007" <k...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > http://nt.interia.pl/telekomunikacja/wiadomosci/news
    /nie-aktualizujcie-htc-wildfire-s,1732300,56

    > I tak stałem się posiadaczem cegły z logiem HTC, ech .....

    Mam update andka do 2.3.5 - (v. 2.13.401.2) i nie stwierdzam zadnych
    problemow

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2011-12-12 07:53:37
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kgb007" <k...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > I tak stałem się posiadaczem cegły z logiem HTC, ech .....

    ...i podziękuj za to opom, którzy zasyfiają oryginalny soft swoim gównem,
    które sprawiło ten problem. HTC jest winne o tyle, że puściło update także
    na brandowane telefony a ono chodzi poprawnie tylko na telefonach z czystym
    softem. Obecnie na telefonach z brandowanym softem brak jest informacji o
    dostępnej aktualizacji OTA.

  • 8. Data: 2011-12-12 08:50:26
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > Po stronie Apple objawia się niedopracowaniem zjadającym prąd z baterii,
    > po stronie konkurencji objawia się "niedopracowaniem" unieruchamiającym
    > urządzenie na zawsze. Które wybierasz?

    Przynajmniej mając HTC jak mi padnie bateria to idę do sklepu i kupuję drugą
    za groszę a nie wywalam zgniłe jabłko bo bateryjki nie da się wymienić ...

  • 9. Data: 2011-12-12 08:57:07
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-12-12 09:50, Chris pisze:
    > Pszemol nabazgrał(a):

    > Przynajmniej mając HTC jak mi padnie bateria to idę do sklepu i kupuję
    > drugą za groszę a nie wywalam zgniłe jabłko bo bateryjki nie da się
    > wymienić ...

    da sie, moze nie za grosze - ale sie da

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 10. Data: 2011-12-12 08:58:34
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-12-12 09:50, Chris wrote:
    > Pszemol nabazgrał(a):

    > Przynajmniej mając HTC jak mi padnie bateria to idę do sklepu i kupuję
    > drugą za groszę a nie wywalam zgniłe jabłko bo bateryjki nie da się
    > wymienić ...

    Zanim napisales tego posta sprawdziles pierwszego lepszego tutoriala
    odnosnie wymiany baterii w iP4/4S ? Podpowiem, ze tak samo sie "nie da"
    wymienic w N8.