    From: NotBear <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: HR i CSS3
    Date: Mon, 06 Feb 2012 22:45:22 +0100

    W dniu 2012-02-06 18:19, Marek pisze:
    > Konsekwentny? :-) Tam nie mówiliśmy o HR lecz o P, Hx, DIV. To po pierwsze.

    Wymieniales jeszcze UL oraz "itp". HR nature ma blokowa, wiec dlaczego
    go nie wlaczyc do grona "itepow"? :-)

    > A po drugie jak zapewnić w takim przypadku odstęp od góry? Chyba raczej się
    > nie da...

    Proponowales, cytuje: "generalna zasada: zerujemy górne marginesy
    elementp P, Hx, UL itp i ustawiamy dolne. Wszystko będzie wyglądać jak
    należy."

    Ja proponuje szybko zapomniec o tej "zasadzie", zaufac collapsingowi i
    cieszyc sie spelniajacym Twoje wymagania HRem w postaci jaka
    przytoczyles - z oboma marginesami.

    > Tylko co masz na myśli? Każdą możliwą kombinację elementów z HR ?

    Nie. Wystarczy ta, ktora spowodowala, ze rozjechal Ci sie layout. Ale
    wraz ze wspomnianym layoutem. Wtedy bedzie mozna wykombinowac niepsujace
    rozwiazanie.

    > Sporo tego będzie :-D Nie jestem w stanie przewidzieć jaki element bedzie
    > przylegał do<HR>.Dla urealnienia analizy załóżmy, że każdy, jaki w HTMLu
    > istnieje.

    Raczej dla ODrealnienia. Czesci kombinacji zabrania specyfikacja jezyka.
    Czesci - zdrowy rozsadek. Nie ma sensu teoretyzowac.

    --
    NotBear