  • Data: 2012-02-08 21:21:03
    Temat: Re: HR i CSS3
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 08 Feb 2012 22:00:31 +0100, Artur Muszyński napisał(a):

    > Nie wymyślaj problemów. Pisałeś, że wewnątrz diva jest kontent
    > użytkownika, a teraz wyjeżdżasz z absolute.

    1. Chyba nie wczytałeś się w moją konwersację z NotBear. Napisałem w niej,
    że podawanie jakiegokolwiek przykładu mija się z celem gdyż kombinacji
    wystąpienia HR w kodzie może być nieskończenie wiele a ja szukam
    rozwiązania uniwersalnego, które moim zdaniem mogło by istnieć gdyby nie
    collapsing margins. NotBear uparł się abym wymyślił mimo wszystko
    jakikolwiek przykład przykład więc wymyśliłem.

    2. Co do mojego "wyjechania" teraz to po pierwsze uważam, że przytaczanie
    ogromnej ilości kodu HTML i CSS rzeczywistej strony zniechęciłoby do
    analizowania. Więc okroiłem zagadnienie do minimum. Po drugie absoluty
    stosuję nagminnie więc jest to autentyczny przypadek. Po trzecie
    zaproponowałeś overflow a ja skomentowałem, że to zły pomysł uzasadniając
    tym, że nie powinno ograniczać się funkcjonalności elementu overflow'em
    tylko po to aby HR w nim "działał" gdyż odcina się w ten sposób drogę do
    rozwoju projektu.