  • Data: 2010-04-18 16:35:01
    Temat: Re: HP mini 2133 zwis przy uruchamianiu
    Od: RadoslawF <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-04-18 17:54, Użytkownik Sławek napisał:

    > Hm, raczej trudno mi będzie. On nie ma napędu. Poza tym może nie
    > trzeba od razu tak drastycznej metody.

    Drastyczne to będą jak się okaże że to problem sprzętowy.
    Na razie masz zadanie jak dla niemowlaka, znaleźć system
    który można uruchomić z pendriva a jak jesteś dupa to za
    200zł na alledrogo sprzedają nagrywarki podpinane przez USB.
    Ale jak patrze co odpisałeś to jednak radził bym poszukać
    płatnej pomocy fachowca. Nie będzie taniej ale będzie szybciej.