  • Data: 2011-01-26 18:11:32
    Temat: Re: HP Scanjet 4570C a windows 7
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-26 18:11, G Nowak pisze:

    > Pisza, ze bedzie.
    > http://www.hamrick.com/vuescan/hp_scanjet_4570.html

    Tłumaczenie to takie:
    VueScan współpracuje z Hewlett-Packard ScanJet 4570 na Windows i Mac OS X.
    Musisz zainstalować HP sterownik skanera do używania skanera w systemie
    Windows i Mac OS X.
    W systemie Windows x64, należy użyć VueScan x64 do używania skanera z
    kartą przejrzystości.

    Czy karta przejrzystości to przystawka do slajdów?

    --
    animka