  • Data: 2011-07-05 20:45:10
    Temat: Re: HOT DOGi
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    DoQ w <news:iuvlhr$7mj$1@mx1.internetia.pl>:

    > Że co? Jednak coś piłeś...

    Hmm, skoro ja piłem, to czego w takim razie naćpał sie autor poniższych
    cytatów:

    "wszyscy musieli czekać aż zeżre tego hotdoga w samochodzie stojąc pod
    jedynym wolnym dystrybutorem."
    "ja stałem 3ci w kolejce..."
    "pojechałem w cholerę bo nie miałem czasu czekać, aż zatankują ci przede
    mną"
    "Mogli pojechać na inną stację - ale nie każdemu pasuje takie rozwiązanie"

    :P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]