  • 11. Data: 2010-10-26 11:08:35
    Temat: Re: HDMI - audio
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Fakt, kliknięcie ikonki głośnika w prawym dolnym rogu ekranu to cholernie
    > tajemna wiedza.

    Dla kogoś kto zadaje pytanie czy po hdmi bedzie mial dzwięk z kompa zmiana
    domyślej karty dzwiękowej może być problemem

  • 12. Data: 2010-10-26 11:19:00
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-10-26 12:01, trimowWP pisze:
    > Witam
    > Czy kabel HDMI z peceta do telewizora przetransportuje dźwięk ??

    A z jakiego -powodu kabel miałby tego nie zrobić ? jeśli na wyjściu HDMI
    komputera będzie dźwięk to go przetransportuje, od tego jest

  • 13. Data: 2010-10-26 19:53:20
    Od: "trimowWP" <t...@w...pl>

    trimowWP napisał
    > Witam
    > Czy kabel HDMI z peceta do telewizora przetransportuje dźwięk ??
    > Pozdrowienia
    > Zbych
    Jak się da to już połowa sukcesu.
    chodzi o wyświetlanie filmu z dysku na TV razem z dźwiękiem
    System win XP ; Nazwa płyty głównej Gigabyte GA-MA790GPT-UD3H zintegrowana
    z Karta wideo ATI Radeon HD 3300 Graphics (700 MB) i zintegrowaną
    Karta dźwiękowa ATI RS690 HDMI @ AMD RS780/RS880 Chipset - High Definition
    Audio Controller
    Telewizor MIRRAI HDMI

    Na razie próbuję z różnymi sterami ale nic nie wychodzi.
    Pozdrowienia
    Zbych

  • 14. Data: 2010-10-26 20:06:29
    Od: "trimowWP" <t...@w...pl>

    trimowWP napisał
> [...]
    > High Definition Audio Controller
    > Telewizor MIRRAI HDMI
    > Na razie próbuję z różnymi sterami ale nic nie wychodzi.

    A najlepsze jest to że mam nTV i kabel HDMI nie transportuje dżwięku z
    dekodera; podpinam osobno "czincze"
    a przy restarcie komunikat o jakiejś ochronie

  • 15. Data: 2010-10-26 21:16:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "trimowWP" <t...@w...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > Audio Controller
    > Telewizor MIRRAI HDMI
    >
    > Na razie próbuję z różnymi sterami ale nic nie wychodzi.

    Niemożliwe.
    Mam zbliżoną, ale nieco starszą płytę, GA-MA780 i wszystko działa jak
    trzeba.

    Jakim programem odtwarzasz ten film?

  • 16. Data: 2010-10-26 21:17:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "trimowWP" <t...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > A najlepsze jest to że mam nTV i kabel HDMI nie transportuje dżwięku z
    > dekodera; podpinam osobno "czincze"
    > a przy restarcie komunikat o jakiejś ochronie

    Obstawiam, że coś nie tak z tym telewizorem masz.
    Na pewno masz na nim ustawiony dźwięk cyfrowy z hdmi, a nie analog?

  • 17. Data: 2010-10-27 05:48:05
    Od: Mane <m...@g...pl>

    ATI HDMI Audio Driver zainstalowane?

  • 18. Data: 2010-10-27 05:52:30
    Od: Mane <m...@g...pl>

    A w ogole nie masz dźwięku, nawet systemowego, czy tylko odtwarzając film?

  • 19. Data: 2010-10-27 06:28:23
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 26.10.2010 22:06, trimowWP pisze:

    > A najlepsze jest to że mam nTV i kabel HDMI nie transportuje dżwięku z
    > dekodera;

    nie. to tv nie odbiera dźwięku cyfrowego.
    zacznij od tv, coś masz nie tak

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 20. Data: 2010-10-27 09:30:49
    Od: "trimowWP" <t...@w...pl>

    Cavallino napisał
    > Niemożliwe.
    > Mam zbliżoną, ale nieco starszą płytę, GA-MA780 i wszystko działa jak
    > trzeba.
    > Jakim programem odtwarzasz ten film?

    All Player ; JetAudio